kleuren kleding

Discussion in 'De lounge' started by cristel1986, Jan 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    welke kleuren kleding vind je leuk voor jongen/meisje?
    en wat is jullie favo winkel om kleding voor jezelf te kopen en welke is je favo winkel voor de kleine

ik ws hier wel nieuwsgierig naar.....

ik vind voor een jongen trouwens felle kleuren leuk en dinkere kleuren ookwel.... natuurlijk geen roze he

en voor een meisje licht groen, paars en roze

mijn favo winkel is h&m en voor de baby trouwens ook :)

2. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
    Hier nog een h&m fan. Voor Jelina heb ik heel veel felle kleurtjes. Rood staat haar het beste. Ik ben zelf niet het typje dat Jelina van die pastel tintjes aandoet, alhoewel sommige dingetjes wel heel lief staan moet ik zeggen.

3. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

Dec 31, 2006
    1,052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik ga ook voor H&M, maar voor Ryan ook voor de Hema.

Ryan heeft veel blauw, rood en donkere kleuren aan. In de zomer zit er veel wit en oranje bij.

Voor een meisje zou ik wel lieve zachte kleuren pakken, maar ook stoere kleuren, zoals rood. IK ben niet zo van de hele "tuttige" kleren voor meisjes.

4. moontjejl

moontjejl Bekend lid

Jun 15, 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    Voor mijn mannetje ga ik momenteel voor WE en een beetje merk zoals Noppies en Salty dog.Koop ik dan voor de oudste en Lars kan het dan ook vaak nog aan.Ook vind ik Mexx en Pointer erg leuk!Maar das dan omdat ik nu al 2 mannetjes heb en het dan doorgegeven kan worden.Anders vind ik het veeeelste duur! Ook heb ik H&M maar vind het momenteel tegenvallen..ben benieuwd naar de nieuwe collectie!Als ik nu weer een mannetje mag krijgen hoef ik de eerste 3 jaar eigenlijk niks te kopen...................
    Kleuren koop ik niet specifiek.Ze hebben ook een roze blouse en polo..zo stoer op een 'kapote' spijkerbroek!

5. juudje

juudje Fanatiek lid

Mar 7, 2006
    1,854
    0
    0
    helmond
    Ik ben voor HEMA. Daar hebben ze zon leuke kleertjes voor Lynn.

Voor mezelf shop ik overal en nergens.

6. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    Kleertjes voor de kleine H&M & Prenatal (soms c&a/ v&d)
    Ben gek op spijkerbroekjes met stoere shirtjes maar hij heeft ook een rood blousje met een donkerblauwe met rode ralph lauren polo, dat staat ook super sjiek :D

Voor mezelf H&m, st oliver, vero moda, only, v&d, bijenkorf, mexx etc etc..

Heb eig geen vaste winkel, maar van h&m en st oliver heb ik wel erg veel.
    Hou ook van spijkerbroeken, mooi zwart truitje, rokjes (niet TE kort) leuke jasjes, en vooral van accesoires (oorbellen, riemen etc)

7. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

Nov 6, 2006
    2,657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben de laatste tijd helemaal "into" appeltjesgroen. Dus... mochten we deze maand geluk hebben, dan weet ik al wat de basiskleur voor een eventuele babykamer gaat worden! :p

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Voor mezelf shop ik altijd bij Miss Etam! Vaak slaag ik ergens anders ook niet. Voor de kleine ga ik veel naar Prenatal en de zeeman!
    Zulk leuk spul hebben ze daar! De kleurtjes voor de kleine zijn nu veel wit met een kleurtje (zoals blauw en limegroen) oranje en donkerbruin.

9. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik ben idd ook niet zo van de tuttge kleding.. heb leuke kleding hoewel ik veel truttige pakjes heb gehad op mijn babyshower.. dus die gebruik ik maar als pyama als ik geen andere meer heb hahah

10. Gina

Gina Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    1,755
    0
    0
    Mijn meisje heeft nogal een bleek huidje en dan staan pasteltinten niet zo goed......maakt haar een beetje flets. Kleuren die haar goed staan zijn rood en donkerpaars. Voor de zomer vind ik wit wel weer heel mooi, als ze een beetje een kleurtje krijgt.
    Ik shop voor haar bij de H&M, Hema, Villa Happ, Bijenkorf (outlet) en Prenatal. Ook koop ik nog wel eens bij een e-bay winkeltje.
    Voor mijzelf shop ik overal. Als ik toevallig wat leuks tegenkom dan koop ik het. Ben niet zo merk gebonden.

11. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Voor Tijn;
    Veel H&M, Hema, Zeeman, Prenatal.
    Veel stoere shirtjes; legergroen, aquablauw, grijs, limegroen enz. En veel spijkerbroekjes of tuinbroekjes.

Voor mezelf; Only, Lady sting, H&M, We, Vero Moda enz. Toch meestal wel zwart of legergroen oid.

12. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Mijn favokleur is zowiezo bleuw, dus ook voor kinderkleertjes. Voor de meiden dan ook wel wat meer rood en rose, maar voor onze op komst zijnde knul veel blauw dus :p

Het meest kopen we kleding voor ze bij H&M, Villa Happ, Mexx en Esprit (laatste 2 meestal in de uitverkoop). Maar ook bij Hema, V&D, C&A, Hans Textiel en Zeeman koop ik gerust hoor!

Eigenlijk koop ik dus gewoon overal :)

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Voor Jamie kopen (lees: krijgen, hihi!) we heel veel stoere kleding; stoere broeken met heel veel zakken (spijker, kaki en bruin), en heel veel stoere truitjes of polo's (geel, legergroen, knalblauw) met teksten erop. En we kopen het echt overal en nergens!

14. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

Oct 21, 2005
    2,158
    405
    83
    voor Nikki vooral HEMA, prenatal, zeeman, H&M in allerlei kleurtjes maar toch ook wel veel roze in alle schakeringen gecombineerd met stoer spijkerstof of lief wit :) Alleen heel donkerpaars stond haar tot nu toe totaal niet dus dat shirtje is aan de kant geschoven ;)
    Voor mezelf nergens meer nu Nikki geboren is :)

15. Yentl

Yentl Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    2,445
    0
    0
    Culemborg
    Voor mijn dochter veel roze/rood en paars ach eigenlijk staat alles haar wel maar ze heeft zelf nu vooral een roze fase :)
    Voor mijn zoontje ook lekkere felle kleurtjes maar ook veel wit.De winkels waar ik het meest kom zijn:Villa Happ,Hema,H&M en gister toevallig 2 hele lieve stelletjes voor Vince bij Hans textiel gekocht.Voor mijn dochter heb ik ook veel van Esprit en Mexx,we hebben hier een heel schattig winkeltje die vooral merkkleding verkoopt.Ik heb daar een klantenpas van dat scheelt wel hoor ;)
    Voor mezelf ga ik vaak naar Miss etam maar als ik in een andere winkel iets leuks zie koop ik dat ook niet echt een vaste winkel wat dat betefd.

Liefs,Claudia

16. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Doe mij maar een paar goede (merk) spijkerbroeken en leuke truitjes/topjes haal ik overal vandaan.
    Voor de kids Hennes, Hema, soms Villa Happ (maar ik vind hun prijs/kwaliteitverhouding belabberd)
    Ik ben echt anti markt kleding :oops: Ow ja v&d kom ik ook regelmatig.

17. midushi

midushi Niet meer actief

voor mijn zoontje koop ik bij h&m, C&A prenetal koop van alles mexx, noppies maar ook gewoon bij zeeman maakt mij niks uit als hij er maar leuk er uitziet

en ikzelf bij h&m en bij miss etam

18. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

Aug 12, 2006
    380
    0
    0
    Diƫtist in opleiding
    Voor Hind ga ik het liefst naar de HEMA. Ik ben de Hennes een beetje beu geraakt. Die kleding is altijd hetzelfde. :rolleyes:

Share This Page