Ik googlede (weet nooit hie je zulke woorden schrijft ) vannacht nog en kwam op Yummies uit. Zegt mij niets, jou wel? Ze hadden pastelkleuren, niet die fellere kleuren die je nog wel kam vinden online.
Volgens mij dezelfde als die ik net gepost heb?! Cool bits. Naam zegt me niks eigenlijk, haha. Maar de ijsjes wel
Ja die waren het. Toen die eruit gingen kwam die hierboven word gepost met dat stokje eraan. Maar dat was al een stuk later.
Die ijsjes van een reclame...jongetje op de achterbank roept "rood" ,vader stopt maar hij had het over zijn ijsje...waren ook altijd wel lekker en inderdaad de puntbekertjes met een kauwgumbal onderin.Perenijsjes kreeg ik toen ik aan mijn amandelen geholpen was, vind ze nog steeds lekker.
Jaaa die waren lekker en voor je gevoel had je heel veel ijs haha. Verder solero shots. Ook had jamin zo'n blok roomijs tussen een koek ook zo lekker!
Fruitjoy! dat jochie roept groen en dan rijdt zijn vader met de auto weg bij een stoplicht. Botsing. En dan roept dat kind heel droog; nou is ie weer rood… Vonden wij hilarisch vroeger