O hou op over ijs. Ik ben echt verslaafd!! Zonde dat er zoveel lekkere ijsjes niet meer bestaan Inderdaad de winner taco En de solero shot En ik denk nog aan de joekeltjes die je thuis kon invriezen En de cornetto soft. Hema heeft daar een poosje een karretje van gehad buiten en onze bakker ook! Te lekker om voorbij te lopen.. Kauwgombalijsjes zo,n puntje met een kauwgombal onderin heeft de plus bij ons. En niet houd me tegen.. als ik daar een doos van haal is die 's avonds nog leeg.
Ik herinner me nog de yoghurtijsjes van Jogho! Jogho! Die hadden songteksten geloof ik op dat ijsstokje. Kan niet eens meer een afbeelding vinden, zo oud is dat ijs haha.
Ik heb weleens van die waterijsjes in een paars kartonnetje gegeten, ik weet nog dat ik die zo lekker vond (jaren '90). Geen idee meer hoe het heette, het was iets met een dino dacht ik....? Via Google vind ik het in ieder geval niet. En verder de Solero Orange en de fruitjoy! Tegenwoordig ga ik meer voor magnum, softijs of schepijs hmmmm
Misschien die caravan cevitam (ik weet zeker dat ik dit verkeerd zeg) driehoekjes van vroeger, ik ga even googlen
Ja genant weer, heeft niks met een caravan te maken haha. Maar Joekels bedoel ik! Bekijk bijlage 752531
Oh hier staat de Sky op!! Daaraan heb ik me vroeger ziek gegeten..(samen met de al eerder genoemde boomy's)