Eeeeeven klagen hoor! Nou, vandaag de auto voor de APK... En jawel, kosten ruim 900. Wat een geld weer! Pff, als ik bedenk wat we daar allemaal mee kunnen doen. Man komt dan weet met de opmerking: Tsja schat, autorijden kost geld. Joh...
Wat is je auto nog waard dan ? Is het niet goedkoper om een andere auto te overwegen/kopen.. Pfff wat een bedrag zeg.
Man is ook op zoek naar een andere, hij staat nog bij de garage. Het enige vervelende is dat de bodem van onze spaarrekening aardig in zicht is door wat verbouwingen in huis. Ik wil echt max 1000 uitgeven aan een andere auto, zodat we nog iets hebben staan voor onvoorziene dingen. En vindt daar maar eens een beetje een goede auto voor.
Zonde altijd he. Het is ook altijd zo vervelend dat je niet van tevoren weet wat je naderhand moet gaan betalen. Wij moeten volgende week weer voor de APK. Hoop dat het meevalt.
Wat balen zeg, 900,- is echt veel geld........zeker als het al een oude bak is, zou ik er dat geld niet meer inpompen......zonde!! Maar aan de andere kant, voor 1000,- heb je ook niet veel soeps Succes!
Is het alleen apk, of heeft ie ook een beurt gehad? Tja ik schrik niet zo van het bedrag, wij hebben het vorige week ook betaald. Maar ja, wat wil je met een auto van 15 jaar oud.. En hij rijdt weer als een zonnetje. Kan het ook niet doen, maar dan hebben we geen auto.. Maar hier dus ook geen geld om een nieuwe te kopen, tenminste als we er niet weer een willen van rond de 10 jaar oud. En een auto voor 1000 euro? Dan weet je ook zeker dat je dit bedrag volgend jaar weer kwijt bent
Ja wat een geld heh! Wij moesten vorige week ff 1200euro aftikken voor de apk en reparaties en dan is ie nu wel weer apk klaar, maar de garage zei dat de volgend jaar minstens weer net zo'n bedrag kwijt zijn. Dus ook een andere auto kopen. Terwijl we flink aan het sparen waren om een.uitbouw te maken aan de keuken en kamer.. Door dit geintje zijn we straks 2000euro lichter, dus nu eerst nog maar weer opnieuw sparen. Flink balen want we hadden t zowat bij elkaar
Niet altijd mee eens, wij hebben 2 auto's.. 1 gezins auto, en 1 kleine auto voor mij. Mijn man is zelf APK-keurmeester, en het is voor hem een uitdaging om een auto te vinden voor me.. ik rij dan ook regelmatig in andere auto's Mijn eerste auto koste 200 euro, en ik heb er 1 jaar met plezier in gereden, hij ging weg omdat mijn man weer wat anders leuks had gezien.. daarna kreeg ik een auto van 750 euro, ook hier heb ik 1,5 jaar met plezier in gereden.. deze ging weg omdat mijn man een 5-deurs auto voor me had gezien, en die andere auto ging naar een kennis ( die er nog steeds met plezier, en zonder problemen in rijd!) De 5-deurs auto koste ons 500 euro, en ik heb er met plezier in gereden, Mijn man zijn oma kwam te overlijden, en daardoor kreeg ik oma's auto'tje die veel nieuwer is. Jammer genoeg ging de vorige auto voor export naar het buitenland, maar ook dat was een prima auto! Allen onder de 1000 euro (behalve die ik nu heb..) Zo zie je maar, het hoeft niet per definitie een slechte auto te zijn
Dat is niet alleen de APK. Is vast wat vervangen. Je kunt trouwens ook gewoon met je garage afspreken dat ze je eerst bellen voordat ze zo maar wat vervangen. En je dus veel geld kwijt bent.
Vroegah, heb ik ook in auto's gereden onder de 1000. En die waren echt super. Geen grote problemen mee gehad in ieder geval. Ik heb mijn eerste auto voor 500 gekocht en na 3 jaar weer verkocht voor 500! Reed echt prima. Maar goed, mooier worden ze er natuurlijk niet op.
Oh herkenbaar, ik heb t afgelopen jaar zoveel kosten aan mn auto gehad. En dan moet ie volgende maand nog voor APK. Pfff. Maarja, de kosten wegen nog steeds niet op tegen het kopen van een andere auto dus moet maar weer.
Ja het is altijd naar geld, maar wel nodig voor je eigen veiligheid en dat van je passagiers. Als je m nu laat maken dan weet je wel dat ie weer in orde is en dat weet je niet als je een andere auto voor max 1000,- aanschaft.
Mijn auto kostte 650 euro (opel van 18 jaar oud) gekocht toen mijn man zijn vaste baan kwijt was door de crisis en zo kon hij via het uitzendbureau werken... Hij had eerst een lease auto. Gelukkig had hij snel weer werk maar we hebben de opel gehouden kijken wel hoe lang hij meegaat (hebben ook nog een mooie auto) 1,5 jaar later rijd hij nog in februari is hij weer gekeurd was bang dat hij er niet door kwam... Wat bleek 2 nieuwe banden en voor de rest niets Prijs zegt helemaal niets je moet geluk hebben met een auto
Vriend heeft vorig jaar april een suzuki alto (koektrommel) uit 91 gekocht voor 400 euro. En is in april weer door de keuring heen gekomen. Hij gebruikt hem voornamelijk voor het kippenstukje naar zijn werk (8km??)
Hahaha draak, wij hier ook een tijdelijke autovoor 750 euro. Rijdt prima, is ong 11 jaar oud. Maar 1 eigenaar gehad voor ons, helemaal in orde. Man is met een vriend die een eigen autozaak heeft (niet verkoop met show enzo) gegaan, en de auto rijdt als een tierelier gelukkig helemaal in orde..
MEt een auto moet je inderdaad ook geluk hebben.. Wij hebben zelf een relatief oude auto met bijna 4 ton op de teller en rijdt nog als een zonnetje, terwijl de auto van mijn schoonvader, nieuwe model en de helft aan km's al handen vol geld heeft gekost aan reparaties 900 euro is veel geld maar ik zie wel hogere reparatierekeningen voorbij komen (wij hebben een autobedrijf)...
Onze cabrio is in 1 week tijd door zij achteras gezakt en stabilisatorstangen voor zijn ook aan gort plus nog wat rubbertjes die vervangen moeten worden en hij staat nu bij de garage vrijdag krijgen we m terug na betaling van 1300euro. Wij hebben voors en tegens goed afgewogen en besloten als we m zo verkopen lrojgen we er geen cent voor en geld voor een nieuwe hebben we ook niet (er voor over) Dus laten repareren en we rijden nog wel een jaartje door.
Wij hebben een kia uit 93. Was 700 euro en rijden er nu al 3 jaar mee. Wel wat kleine reparaties gehad maar als je naar een garage gaat die met 2dehands onderdelen werkt is het niet erg duur! Wel te vinden dus