Hoi hoi, Ik ben opzoek naar de naam en recept van het gene wat je op de 2de onderste foto ziet. Heb het eens in turkije gegeten en echt heerlijk. Zou graag willen weten hoe het heet zodat ik het recept kan googlen. Ben deze ergens tegen gekomen maar geen naam erbij. Wie o wie weet het ?! ZOu me echt verder helpen. Bedankt alvast. Gr
Ben nu op de sportschool dus heb even geen recept voor je. Zaldat posten als ik thuis ben of morgen oke? Het eerste is cigköfte Het tweede is icli köfte En beiden idd heeeeeerlijk!!!
Bedankt voor je reactie. Ja zou heel graag het recept willen hebben. Wil het deze week maken dus maakt niet uit dat het vanavond niet meer gaat hoor Ja het eerste heb ik nog nooit gegeten maar weleens op tv gezien hoe ze het maken. En dat is toch rauw vlees he? dus dat mag ik nu niet eten ivm zwangerschap, maar lijkt me ook erg lekker dus misschien iets voor na de bevalling eens te maken.. Het 2de heb k wel eens gegeten in Turkije was echt super lekker..
Je kan het eventueel ook doen met linzen , dan krijg je mercimek kofte Ik eet het dus altijd met linzen want dan kunnen de kinderen ook mee eten . Mercimekli Köfte RECEPT (Mercimekli Köfte tarifi , Mercimekli Köfte nasil yapilir) Hier staan veel recepten op
Ziet er ook erg goed uit zo ja! Lijkt me ook erg lekker. Bedankt voor de link zal het eens proberen...