Zijn dit waterwratjes?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jatobe, 23 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    De titel zegt het al. We zijn er twee weken geleden mee naar de huisarts geweest, toen was het nog kleiner en platter. Zij kon het niet duiden. Moeten dus over twee weken weer terug. Langzaam verdikken de plekjes iets, worden iets groter en het gebied breidt zich ook uit.

Zijn dit waterwratjes? Zo niet, iemand een idee wat dit kan zijn? Mijn zoontje heeft geen jeuk. Het is ook geen allergie.

Bijgevoegde bestanden:

2. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    en nog een laatste foto:

Bijgevoegde bestanden:

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je hebt toch een poos geleden precies hetzelfde topic gepost met dezelfde foto's? Toen heb je allemaal reacties gekregen. Ik had het toen nog over vlekjes die ontstaan door druk. Je had het later zelf over littekentjes van waterpokken?

Dit zijn geen waterwratjes, wat laatst ook al aangegeven is. Die zien er heel anders uit en die waren zeker herkend door je huisarts. Wat zegt je huisarts ervan, waar denkt hij/zij aan?

4. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    jeetje, wat een belerende reactie weer. Houd jij bij wie wat gepost heeft? Als iemand iets wil posten, één keer of drie keer, hoeven ze geen verantwoording aan jou af te leggen toch? Bah bah. Jouw optie was geen optie naar de mening van de huisarts i.t.t. Waterwratjes eventueel. Dat was twee weken geleden nog te onduidelijk. Daarom dus nieuwe foto's. Maar jemig, als zoiets als dit je al irriteert, dan zou ik zeker mijn aandacht ergens anders op gaan richten als ik jou was.

edit: Ik zou dat ook wel prettig vinden want zo'n belerende reactie met een vingertje heb ik echt geen behoefte aan.

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Nee, dit lijken echt niet op waterwratjes. Wat dan wel? Geen idee, sorry.

6. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    dank je merah. Oja vergeet ik- volgens huisarts leek t ook niet op t waterpoklitteken van zijn rug....hmmm nog verder zoeken wordt dan toch waarschijnlijk. Dacht wie weet toch wratjes oid nu ze groter zijn geworden...

7. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik vind het idd ook geen (pokken)-littekens. Ze liggen echt wel duidelijk OP de huid, in de zin van bultjes.
    Hier twee meiden met waterwratjes en die waren, ook toen ze nog klein waren, echt wel duidelijke bolletjes. Een beetje roze.

8. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Spinnen beetjes?

9. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    spinnenbeetjes? Ieks ;). Ik denk t haast niet, omdat dit er zeker al vier weken zit?

10. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Vind het er ook totaal niet uitzien als water wratten.

11. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    nee dit zijn geen waterwratjes. Mijn zoon heeft dat en ziet er heel anders uit

12. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Zijn geen waterwratjes zo te zien.. heb ze vroeger helaas zelf gehad, en flink ook... maar die zagen er niet zo uit.

13. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    bedankt, dan weten we dat vrijwel zeker dan. Hmmm...nu ist dan duister zoeken wat t wel is...

14. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn idd geen waterwratjes....
    Lijkt wel een soort van reactie op iets?

15. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    zijn het alleen vlekjes of ook echt bultjes...? bij vlekjes misschien schimmel..?
    bij bultjes misschien allergische/overgevoelige reactie op misschien kleding of wasmiddel...?

16. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    maar als t allergie zou zijn zit ik te denken....zou t dan niet jeuken? Of hoeft dat niet persé?

17. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    het waren echt witte vlekjes ja en nu verdikken ze iets en zijn ook wat groter geworden.

18. penseel

penseel Niet meer actief

Vraag bij de ha om een allergie test of iets. Zie idd dat het al meerdere posten zijn waadt betreft je zoontje en deze klachten.

Toch dinsdag terug naar huisarts op het oog ziet het er niet vervelend uit maar ben geen dokter.

Sterkte met een verklaring vinden.

19. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    dank je. Over een week heeft hij een afspraak.

20. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jatobe, ik weet wat het is denk ik! Ik heb maanden lang getobt met mijn dochter die heeft namelijk precies hetzelfde! Ik dacht in eerste instantie ook littekens van de waterpokken, maar de plekjes werden steeds meer verheven en er kwamen er steeds meer bij.
    Ik ben uiteindelijk bij een kinderarts in het WKZ terecht gekomen en heb daar een diagnose gekregen. Je mag me pb sturen voor nadere uitleg.
    Ik heb ook gedacht aan waterwratjes, maar dat zijn het niet. Het zijn geen blaasjes ofzo. Ik wil je meer info geven maar niet openbaar.

Deel Deze Pagina