IJskoude handjes in bed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sisa, 26 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hoi,

Onze dochter heeft 's nachts altijd ijskoude handjes in bed. We stoppen haar altijd strak in met de armpjes langs haar lijfje onder de deken, maar ze weet zich er altijd wel uit te wurmen en legt dan haar armpjes naar boven. Ze wordt volgens mij dan wakker van haar ijsklompjes want ze huilt niet echt maar ligt dan wel te jammeren. Wanneer we haar dan bij ons in bed nemen en de handjes warmen op, slaapt ze gewoon verder. De babykamer heeft een normale temperatuur van rond de 18 graden. Wie herkent dit en kan/moet ik er iets aan doen?

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Chantal, Tygo heeft vanaf het begin ook koude handjes je kan er weinig aan doen en het schijnt niet erg te zijn. Veel babytjes schijnen het te hebben. Maar als ze er echt wakker van word is het wel vervelend dat is hier nooit gebeurd. Kan je geen tip geven om ze warm te houden.

3. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ik herken het, maar weet niet wat te doen haha.
    Ik heb hem wel eens 's nachts getemperatuurd om te kijken of hij niet te koud was, maar dat was gelukkig niet het geval.

4. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ja, dat temperaturen heb ik ook al gedaan, maar die is gewoon goed.
    En ik weet dat veel baby's het hebben, maar het lijkt me zo onprettig, ik heb zelf ook niet graag koud in bed :(

5. wolly

wolly Niet meer actief

Hier heeft Jayden ook wel eens koude handjes, ik doe er verder niks mee omdat de rest altijd wel lekker warm is.
    Als ze lekker warm aanvoelen in hun nekje dan hebben ze het ook niet koud.
    Miss een paar sokjes over de handjes aandoen, dat is lekker warm en het voorkomt ook nog het krabben in het gezichtje.
    Verder zou ik het niet weten wat je er nog meer aan kan doen.

Liefs wolly

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hebben vrijwel alle ukkies hoor, ze hebben er geen 'last' van ofzo.

7. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Hier ook koude handjes. Is normaal.
    Het kan ook zijn dat ze gewoon wakker wordt en niet meer direct in slaap valt (dat het dus niet door de koude handjes komt zeg maar). En dat ze dan bij jullie in bed tot rust komt en weer gaat slapen.
    Je kunt ook een Swaddleme kopen. Dat is een slaapzak waarbij je de armpjes bij de slaapzak in doet (eigenlijk een bakerzak, waarbij de armen nog wel kunnen bewegen, alleen niet naar boven kunnen).

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Sterre heeft dat ook, ze zijn 'sochtends ook helemaal blauw. Volgens het cb en de huisarts niet erg. Ze heeft er zelf geen last van volgens mij.

Deel Deze Pagina