Ik heb een abonnement bij Vodafone, met een iPhone. Deze heb ik nu 2 jaar maar hij is nog prima dus ik wil een sim only abonnement nemen. Bij Vodafone kan dit, als ik een jaarabbo neem, is dit de 1e 6 maanden 16 euro, daarna het dubbele Dat vind ik eigenlijk a-sociaal veel. Dus nu zat ik te kijken bij simyo of zo. Heeft iemand dat? Kan dat ook gewoon in combinatie met een iPhone? Of waar hebben jullie een abbo, en zijn jullie tevreden?
Ik weet niet of het kan met een Iphone (maar kan me haast niet voorstellen van niet) maar ik ben zeer tervreden bij simyo. Hier ook een telefoon die het prima doet en eens uitgerekend wat ik teveel betaal.... en daar kan ik dus ieder jaar een nieuwe telefoon voor kopen... (bel en sms vrij weinig)
Mijn man heeft er toevallig net eentje afgesloten bij Tele2, gaat nu 12 of 15 betalen per maand en dit wordt niet hoger. Weet alleen even niet of ij een jaarabbo heeft, maar denk het wek....
Ik heb voor mezelf een Ben abonnement voor nog geen 6,99 per maand voor 250 belminuten/SMS En het voordeel is vind ik dat het per maand opzegbaar is. Heel tevreden mee!
Abbo van 1 jr. Bij t mobile , 300 belminuten, 2500 sms'en, en voor 5,09 euro erbij onbeperkt internet ... Zonder onbeperkt per maand 25 euro . Ik vind dit niet duur en zit er maar een jr. Aan vast.
Ik zit bij Tmobile, een jaar voor 5,03 voor 70 minuten. Wel beperkt internet, maar dat is voor noodgevallen, thuis zit ik altijd op de wifi.
ik zit bij hi en ik ben 13 euro in de maand kwijt voor een 75 bel min en 500 mb internet en als ik over de 500 mb ga dan hoef ik niet te betalen alleen het internet word zo traag als dikke shit
Hier Telfort Sim only. Maar ook niet echt super goedkoop volgens mij. Rond de 15 euro. Maar dat is 300 belminuten, 100 sms en internet 500 MB volgens mij.
Ja ik wil 300 belminuten en 500 MB internet. SMS hoeft van mij niet (lang leve de whapp ) Dus ik zal zo rond de 15 euro uitkomen.
o haha ik heb verkeerd gekeken in betaal 11,35 en daar zit dan alles in. die 13 euro is van vriendlief