Ik heb al een tijdje steeds dezelfde bonen. Wil eigenlijk wel weer eens wat anders. Welke bonen hebben jullie en is lekker? Ik heb ze nu meestal van de Lidl, rode of gele zak. Die espresso vind ik niet lekker. Het hoeft geen Lidl prijsklasse te zijn trouwens.
Lidl kwam heel goed uit de test toch? Ik weet niet hoe de bonen zijn. Maar ik vind de Perla koffie van ah erg lekker. Neem aan dat het van dezelfde soort bonen gemaakt is?
Wij vinden de bonen ah excellent het lekkerst, de zwarte zakken. Enigste wat ik persoonlijk echt hele vieze koffie vindt is van de hema
Wij hebben die van lidl. De rode zak, krijgen er vaak complimenten over dat de koffie zo lekker is haha
Wij hebben die meestal ook van Lidl, de gele. Prima koffie... Laatst hadden we een keer een zak koffiebonen van de Hema, was ook lekkere koffie.
Ik denk dat het ook wel iets persoonlijks is. Wat de één lekker vind, hoeft de ander niet lekker te vinden.
AH excellent hebben wij meestal. Maar die gouden zakken van Douwe Egberts en de bonen van segafredo vinden we ook erg lekker!
Ieuwww (Leverancier van koffie bij ons op het werk.. wat een meuk zeg.. Ik drink op het werk dus alleen maar thee Wij gebruiken thuis vaak illy,/ Douwe Egberts/ah excellent maar ook de espresso bonen zwarte zak van lidl
http://www.ah.nl/producten/product/wi171142/ah-perla-biologisch-koffiebonen-mild Wij hebben altijd deze. We hebben er een hoop geprobeerd, maar dit blijft de lekkerste. (Ze zijn vaak in de Bonus met 30% korting en dan haal ik gelijk een paar zakken, zo betaal ik nooit het volledige bedrag )