he dames! Ik ben Nou 2 weken aan 't lijnen en "al" 1 kilo kwijt! Alleen komt 't water mn neus uit! Ben sowieso al een slechte drinker, Haal de 2L totaal niet.. Merk dat ik vandaag maar 2 glazen water op heb en 1 latte. Veels te weinig dus. Nou hoorde ik vanmiddag dat ijsthee groene thee goed is om te drinken? Maar lijkt me dat daar zo veel suiker in zit? Klopt dit? Wat zou ik anders kunnen drinken? Want zo weinigis natuurlijk helemaal niet goed! Liefs x
Gewone groene thee Groene thee met citroen Groene thee met ginseng Light frisdrank ( niet teveel, slechte zoetstoffen) Koffie Sinaasappel zelf persen
Alle soorten thee zijn goed, zonder suiker dan natuurlijk . Spa rood met een beetje citroen erin vind ik zelf lekker. Of cola light/zero met citroen.
Ijsthee is een dikmaker. Alle frisdranken met minder dan 40kcal zijn 'sonjaproof' Drink crystal clear zonder prik of ander water 'met een smaakje'. En ik zou met flesjes werken van 0,5 / 0,75. Dan wert je hoeveel je drinkt
Wat is vaak doe is een literkan water op tafel zetten die voor 13u op moet. Dan vul.ik hem weer en die moet voor het slapen gaan op. Werkt heel goed! Zelf drink ik water, thee en af en toe aanmaaklimonade.
Van Barleduc heb je een bronwater met citroensmaak, die is best lekker en er zijn geen suikers en geen zoetstoffen aan toegevoegd.
Water met citroen, Bronwater met een smaakje, Verdund appelsap.. Maak nu zelf thee met citroenblad. Heb een plantje in de tuin gezet, waar ik af en toe wat vanaf pluk. En straks ook met mijn muntplantje ga doen.
Wat bij mij echt helpt is een flesje bij me houden. Dan drink ik veel meer. In ijsthee zit heeeeel veel suiker. Light drank mag weer wel, alhoewel de meningen errug verschillen over aspertaan ed.
De groene ijsthee van liptonice daar zit 20 kc per 100ml in. Er zit stevia in voor het zoete. Ik drink meestal 1 of 2 glazen per dag, juist omdat er niet al te veel in zit en het wat anders is dan water. Maar ik drink ook cola light voor de verandering. Succes met afvallen!
Hier moet ik mezelf ook echt dwingen om water te drinken hoor.. Denk dat veel mensen dat doen willen ze aan de 2L komen. Hier helpt een flesje ook. Of elke keer als ik in de keuken ben ff een glas water achterover slaan
Van aspartaam val ik wel af.. Als ik meer dan een glaasje drink, raak ik aan de dunne Hier hield de diëtist liefst 2 glazen max aan tijdens de zwangerschap en cyclamaat helemaal vermijden. Daarbuiten mag wel meer, maar ik kan er niet tegen, dus dan maar water..
ik heb ook moeite met drinken.. ben nu al een half uur bezig met het drinken van een beker optimel... kan niet meer dan een paar slokken tegelijkertijd drinken (heb een gastric bypass gehad...) Voorheen had ik geen moeite om te drinken maar sinds de operatie wel. Ik heb altijd een flesje water bij me. zo drink ik gemakkelijker. verder varieer met drinken. dus een of 2 glazen frisdrank (in mijn geval zonder prik want dat mag niet) per dag en minimaal 2 glazen water. verder 500 ml yoghurt producten wat ik ook als vocht mag meerekenen van de dieetiste. Misschien dat je op die manier wat gemakkelijker aan je vocht komt.