Maagpijn! 29 weken zwanger

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Majkuh, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    De titel zegt het al, sinds ongeveer en week heb ik (weer) behoorlijke last van mijn maag.
    Ik heb geen maagzuur ofzo (heb al mijn medicijnen tegen maagzuur geprobeerd en dat werkt niet) maar het is een soort van holle, doffe pijn/steken voornamelijk naarmate de dag vordert (middg/avond)

Soms ben ik er ook spuugmisselijk van, echt heel vervelend, mijn maag krampt gewoon, maar rennies, melk etc, niets helpt.......

Nu is ze behoorlijk groter aan het worden uiteraard en ze draait lekker met dat kontje daarbovenin, maar kotm het dan alleen daardoor/ en beter nog, wat doe ik hieraan?

2. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Ik zou even naar de huisarts gaan als ik jou was! Misschien heb je wel iets van een maagontsteking ofzo, even laten nakijken hoor!
    Sterkte!

3. Aukje1976

Aukje1976 Lid

15 mrt 2008
    32
    0
    0
    Hoe gaat het nu?
    Ben je ook misselijk na het eten en heb je meer pijn na het eten? Je zou ook iets van galstenen kunnen hebben. Idd even naar de huisarts gaan lijkt me een goed idee

4. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    als je onzeker bent ofzo zou ik altijd naar de HA of VK gaan, maar om je gerust te stellen... ik heb er ook last van. nu komt het bij mij omdat de kleine in een stuit ligt en dus met z'n hoofd in mijn maag duwt...
    groetjes

5. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    ow vergeten, en als het echt alleen door de baby komt kun je er helaas niets aan doen.... zoveel mogelijk je lichaam strekken dus liggen is het beste, zo heeft de kleine het meeste ruimte

Deel Deze Pagina