Dit is vast al vaker gevraagd. maar kan de betreffende topics niet terugvinden. Vandaar dat ik het even zelf vraag. Hoe lang in je zwangerschap kan je gewoon op de "normale manier" gemeenschap hebben met je partner? Met normaal bedoel ik de meest gebruikelijke houding. man boven vrouw onder. Begint het vanaf een bepaalde maand gevaarlijk te worden in verband met het gewicht of de druk op je buik van je partner? Ik hoor graag jullie ervaringen en kennis
Gevaarlijk? Dat hangt er vanaf of je op een gegeven moment aan de kroonluchters ofzo gaat hangen of de zwepen tevoorschijn haalt Je kunt net zolang vrijen op de 'gewone' manier zolang jij dat prettig vindt. Je kindje zit in een enorme hoeveelheid water en die beschermd heel goed. De één vindt het al vrij snel een vervelend idee of een vervelend gevoel en de ander.. ach, die vind het nog steeds leuk / fijn. En vanaf het moment dat 'gewoon' niet meer lukt, vind je wel een ander leuk standje! Veel plezier!
hoi hoi ja idd gewoon lekker door gaan en idd als het niet meer gaat dan verzin je wel wat anders het kan heel leuk zijn en je kan heel lang lachen en toch genieten van elkaar gewoon uit proberen veel plezier spawater
De belangrijkste stelregel is dat jíj het lekker/fijn moet vinden. Je kindje zit goed ingepakt en merkt er nauwelijks wat van. Bij mij is het met name mijn partner die het vervelend vindt om met zijn hele gewicht op mij te liggen. Maar net als Elleny al zegt: standjes zat!
Elleny....hahaha...moest wel even lachen toen ik je reactie las.....dames jullie hebben me weer gerust gesteld, bedankt voor jullie reacties ....
Joh, niet verklappen... komt iedereen voor zichzelf wel achter.. Juist het vinden van dat lekkere standje is zo leuk
Hoi hoi, Dacht het al maar voor de zekerheid is een extra advies mooi meegenomen. Bedankt. Groetjes sandra
Vlerkje, een kussen onder je heupen zorgt er voor dat je wat langer op je buik kunt blijven liggen tijdens het vrijen Overigens zal ik blij zijn als ik na de bevalling mijn libido en lijf terug heb