mag ik anders zo brutaal zijn en vragen of je een foto van die wol hebt?? ik zoek ook nog roze (babyroze) en overal is hij uitverkocht, hij komt wel weer binnen maar wanneer weten ze dus niet
Natuurlijk! Ik geloof dat ik niet de enige ben die mis heeft gepakt op Zeeman wol. Op de eerste pagina van dit topic (even naar beneden scrollen) staat de foto.
Hij ligt klaar om op te sturen, hoop alleen dat ie door de brievenbus past! Vond het best een dik pakketje worden.
Fijn dat het allemaal lijkt te gaan lukken. De andere wol heb ik inmiddels in huis gekregen, dus daar ben ik lekker mee aan de slag. De pakketjes bevatten best veel lucht waardoor het snel dik is, maar wat mij betreft mag je de wol best behoorlijk platdrukken door de brievenbus. Het grote voordeel is dat het niet breekbaar is.
Stop de wol in een plastic boterhamzakje en zuig de lucht eruit. Zo verpak je het vacuüm en kan het makkelijk mee met de post. Dit doe ik ook als ik bv kleding opberg. Het scheelt héél veel ruimte!
De bloem krijg ik nu af met de wol die de lieve dames naar me toe sturen/hebben gestuurd. Dus ik ben lekker aan het haken en hoop over een tijdje hier de foto te kunnen plaatsen van het resultaat! Nog een tip', waar andere misschien iets aan hebben: Verderop in het kleed/de deken die ik aan het haken ben, wilde ik ook lichtroze terug laten komen. Het is niet 100% dezelfde kleur als die van de Zeeman, maar Wibra heeft wol die wel heel dicht in de buurt komt. Dus als de vlakken niet tegen elkaar aanliggen, is dat misschien nog een tip voor andere dames die opzoek zijn naar dezelfde wol. Het gaat om de lichtroze/babyroze wol. Wibra heeft het nu in de winkel liggen, merk Saskia, kleurcode 1852.