Ijzel

Discussie in 'De lounge' gestart door mama079, 5 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Wat verschillend zeg. Hier in Amsterdam is het rustig weer. 2 graden maar geen ijzel of sneeuw

2. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Mijn schoonmoeder heeft ook 2 wijken maar is al 5 weken niet in staat het zelf te doen. Mijn man en schoonvader doen het al dus tijd al (vier uur opstaan als ze daarna moeten werken!)

Gister waren ze beide vrij en hebben ze het lopend gedaan (met de auto) omdat fietsen natuurlijk niet kon. Toen hadden ze alles om acht uur bij langs .
    Vandaag moesten ze beiden weer werken maar de hele wijk lopen voor het werk aan kon niet, dus die mensen krijgen hem pas eind vd middag... Is niet anders vind ik.

Maar sowieso respect voor alle postbezorgers, of het nou krant post of reclame is!

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hoe was het gisteren dan bij jullie in W.? Mijn ouders wonen een kilometer of 10 bij jou vandaan (in K.)... daar was het gisteren eigenlijk best goed te doen, maar vandaag inderdaad bagger en glibberen en glijden.

4. woez

woez Fanatiek lid

19 sep 2009
    1.129
    205
    63
    Wij zijn inmiddels naar huis gestuurd door de baas.

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Gister niets aan de hand inderdaad! Nu bagger.
    Zo naar de sportschool, ben benieuwd 😱

6. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Haha ik vroeg zoontje van 2,5 vandaag een paar keer of we lekker naar buiten zouden gaan om te spelen. Gisteren is hij onderuit gegleden. Zegt hij steevast "Nee, lekker warm binnen blijven. Buiten spelen als ijs weg is."
    Die is even genezen geloof ik. Nu vind ik het ook niet zo heel erg :) want als ik ze probleemloos over de stoep zie schaatsen is het er alleen maar gladder op geworden.

7. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Hier hetzelfde, dochter heeft geen zin om naar buiten te gaan, omdat ze al een paar keer is gevallen. Dus we spelen lekker binnen.

8. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
  9. Pisam

Pisam Niet meer actief

10. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Jezus wat erg zeg. Kan wel janken voor de familie en vrienden van deze man.

11. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    voor degene die in het noorden wonen, sterkte met de ijzel hopelijk wordt het snel minder en kunnen jullie snel weer normaal naar buiten.

12. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
  13. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Ik ben gister nog in de auto met de kinderen vanuit Drenthe naar Zwolle gereden richting mn oma. Ik had geen idee dat het weer zo slecht was, mijn oma zei als eerste "wat doe jij hier nou weer met dat weer". Uhm even op bezoek? Nou toen moest ik t nieuws maar luisteren en toen hoopte ik heelhuids thuis te komen.😅

Vanmorgen moest ik echter wéér met de kinderen in de auto naar de huisarts. Inmiddels was/is onze straat een ijsbaan iedereen schaatst er. Ben een paar keer weggegleden maar gelukkig waren er geen mensen auto's of lantaarnpalen in de buurt 😑 nu blijf ik mooi binnen en hoop ik dat mijn vriend vanavond heel thuis komt..

14. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Lopend naar de winkel was wel te doen. Kwartiertje over gedaan, maar het fietspad was helemaal schoon. Dus het grootste stuk was normaal te lopen. En er heel even uit geweest. Muren komen op me af ;)

15. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.863
    5.124
    113
    Home
    ik wil ook even naar buiten
    kan er niet tegen zit al 2 dagen binnen
    maar durf echt niet met mijn kindjes eruit te gaan

16. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Nu weer iemand in het water geraakt hier vlakbij, allemaal sirenes. Bah, hoop dat het snel weer warmer wordt en voor iedereen die hier nog de weg op moet, doe alsjeblieft heel rustig aan!

17. franzie78

franzie78 Actief lid

15 mei 2015
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog steeds drama op de weg hoor. Vanmorgen gleed er hier een buurvrouw zo door tegen een boom en geparkeerde auto. En vanmiddag werd ik gebeld dat mijn inleiding die vanavond zou beginnen niet door ging wegens problemen met personeel. En natuurlijk al die glibberende mensen op de stoep.....kinderen vinden het wel leuk trouwens!!

18. Knuffelmonster

Knuffelmonster Bekend lid

15 nov 2014
    792
    285
    63
    Hierr nog steeds verschrikkelijk. Zoals het nu lijkt wordt het ook nog niet beter.

Heel maf, dochter heeft net voor het huis in de straat geschaatst hihi

19. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ohh wat akelig, als het spontaan begint moet je alsnog! Hopelijk hou je het nog even vol zwanger en al en gaat het snel dooien!

20. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier net weer een mailtje van de basisschool van dochter: morgen is school voor de derde dag gesloten ivm ijzel.

Leuk voor de kids, iets minder voor papa en mama (die stiekem wel blij waren dat de kids weer naar school mochten na de vakantie ;P)

Deel Deze Pagina