Nou, ik vraag het me af. Het sneeuwt hier dus behoorlijk. Dan blijft het daaronder glad lijkt me? Zal niet binnen een dag weer weg zijn.
Ik denk dat het wel meevalt. Ik ken niemand die alleen onder schooltijden werkt en daarbij dus een week of 11/12 vrij is per jaar. Zelfs leerkrachten maken meer uren dan alleen onder schooltijd. Dit betekend dat je dan altijd opvang moet hebben.
Als het goed is gaat de neerslag na middernacht over in 'warm' regen. Maar het sneeuw nu wel harder en meer dan er werd verwacht. Dus hopen dat morgen alles meevalt! Hier is trouwens al het ijs binnen een uur verdwenen na de regen. Ging heel erg hard.
De sneeuw en ijs is weer weg. Ben ook alweer aan het werk, gisteren nog een beetje vieze weg maar prima te doen. Heb inmiddels mijn uren ook weer ingehaald.
Hier is nog niet alle ijs weg, maar het schiet op. Als ik de oudste straks naar school breng is het nog even uitkijken.
Gisteravond nog een fikse laag sneeuw... gelukkig gisteravond nog even een paar foto's gemaakt met de hond... die zag voor t eerst sneeuw en vanmorgen was alles groen!!!!! (net wat verder naar het oosten )