Vandaag precies 5 weken geleden heb ik een heftige bloeding gehad nadat ik de donderdag daar voor het vruchtje heb verloren.. Mijn miskraam (10 weken) is opgewekt door Cytotec. Bij de controle de week erop zat er nog heel weinig weefsel wat spontaan wel mee zou komen zei de gyn, ik heb nog een poosje gebloed en bruinverlies gehad.. dat is een paar dagen weggeweest. Nu heb ik de afgelopen dagen iets helderrood slijm verloren. Ik dacht echt dat ik ongesteld zou worden, maar dit heeft verder niet door gezet. Vandaag nog weer een beetje bloed.. Kan dit een menstruatie zijn na de mk? Ik voelde me deze week alsof ik ongesteld moest worden. Ik ben er gewoon zenuwachtig van dat het nog niet normaal op gang is allemaal.. Heb verder geen buikpijn. Ik had een hele regelmatige cyclus van 27 dagen.. Hopelijk kun je me wat geruststellen, ik maak me best wel zorgen of het allemaal wel goed zit. Groetjes Annelin
hoi de eerste cyclus na een miskraam duurt vaak veel langer dan je gewend bent. Je zult waarschijnlijk binnen nu en 2 weken ongesteld worden. Deze ongesteldheid is meestal heftiger qua bloedverlies dan je gewend bent. Mirjam
Hoi Mirjam,, Bedankt voor je antwoord, ik kan niet wachten totdat het zover is Is er een verklaring voor het bloedverlies van de afgelopen dagen? Wat ik ook schreef in mijn vorige bericht, telkens heel weinig bloederig slijm.. Groetjes Annelin
Hallo, Het kan het rest weefsel zijn wat er nu uit komt, het kan ook zijn van een naderende menstruatie. Groetjes Ineke