Hoort een ijzer/bloed smaak bij ontpillen of zwangerschap. Heb er net wat over gelezen maar ben benieuwd..
Ik had het de eerste maand na de pil... dus ik zou zeggen ontpillen.... Mijn hele lichaam deed raar die eerste maand....
ijzersmaak heb ik 's ochtends in mijn mond als ik net wakker word.. (ben nu een paar weekjes zwanger) vorige maand een week na de eisprong smaakte alle frisdranken naar ijzersmaak, was voor mij een teken: zwanger (en jah hoor posi getest, helaas op mk uitgelopen) succes meid!
Ik heb t niet alleen 's ochtends, gisteravond had ik het voor het eerst en dat was ook na wat te drinken, en vanochtend een half uurtje na het ontbijt kreeg ik er ook last van.. Pff.. Ik wordt gek van die onzekerheid..
haii hihi heb er eigenlijk nooit op gelet dus geen idee maarja heb wel gekkere dingen gehoord/gelezen dus wie weet groetjess
heb wel eens een keer na het eten van pijnboompitten 2 weken lang bij alles wat ik at of dronk een bittere smaak in me mond gehad blijkt een soort reactie te zijn als je een slechte pit eet las ik ook heel vreemd..en echt vervelend
Tsja.. De een zegt goed teken en de ander zegt nog ontpillen en weer een ander zegt dat het ook te maken kan hebben met dat je ongesteld gaat worden.. Ik denk dat ik die 4 dagen niet nog langer vol ga houden.. Pff haha moet me beheersen !!
ik heb al 2,5 week een ijzersmaak bij alles wat ik eet/drink, heel irritant. aangezien dat niet van een zwangerschap kan komen houd ik op iets raars gegeten te hebben. maar het kan ook zeker van ontpillen komen.
Ik heb het ook al een hele tijd en dan vooral 's morgens als ik opsta. Denk dat dit bij mij door t ontpillen komt want ik ben niet zwanger
Nou ik kon het niet laten en ben gewoon maar gaan testen, negatief natuurlijk.. ooh wat ben ik toch eigenwijs. Maargoed, over 4 dagen nog maar een keer dan! Ik heb trouwens geen pijnboompitten of iets anders vreemds gegeten !
Ik heb het vlak na stoppen met de pil bijna 2 weken lang de hele dag gehad werd er gek van. Daarna wel ongesteld geworden dus denk ontpil verschijnsel
bij mijn dochter betekende dit een zwangerschap, bij de 2e zwangerschap heb ik hier geen last van gehad
Ik was hier ook erg benieuwd naar, maar zoals alles 'kwaaltjes' kan het duiden op ontpillen of op zwangerschap We weten dus nog helemaal niks haha!
Ik had het ook aan het begin van mijn zwangerschap. Vooral na en tijdens het eten een ijzersmaak in mijn mond. Heel vies. Is na zo'n twee weken weer over gegaan. Dus... spannend voor je! Ik duim voor je.