WHAAAAAAA!!!! moet echt ff mijn ei kwijt... manlief is echt een twijfelkont ! :x dochterlief is al 2 jaar geweest, was vrij snel zwanger, na 1.5 maand nadat ik gestopt was met de pil.... helemaal super natuurlijk !!! maar mijn hormonen gieren de laatste 2 maanden door mijn lijf... zou zo graag nog voor een 2de willen gaan...............!!! alles is (nog) in huis, het kamertje enz. maar manlief is meer van financiele kant, ja maar kinderen kosten geld zegt ie dan !!! hij wil ook wel graag maar die kant houdt hem tegen, denk ik ......''we wachten eerst wel tot jan/febr...'' dochterlief zou een geweldige grote zus zijn ! tja, niks anders dan wachten..... alles en iedereen raakt zwanger, krijgt een baby'tje....zucht.... hahaha, zo dat was een grote ei... denk dat meer vrouwen er last van hebben, de hormonen...!
Die hormonen zijn erg herkenbaar..ook een twijfelende man... Mijn man zat/zit ook met de financiële kant in zijn maag. KDV en luiers zijn hier de grootste kostenpost. Onze dochter is inmiddels helemaal uit de luiers (op 's nachts na) en ook hier is de rest nog gewoon in huis. We hebben samen de voors en tegens op een rij gezet. -leeftijd van ons -leeftijd dochter -ruimte in huis -babyspul wat er nog staat/ligt Hierdoor hebben we samen besloten om serieuzer aan de slag te gaan..ipv: we zien wel.. (daarvoor is het een tijdje 'echt niet' geweest bij mijn man) Hoop dat je man gauw van mening veranderen zal
vorige week nog tegen onze dochter , Esmee? nog een broertje of zusje ? en dan blijft het daarbij......het is niet dat hij absoluut niet meer wil maar hij houdt het steeds op de achtergrond.....net wat je zegt : we zien wel....... maar ik houdt van een beetje zekerheid, ik hou ook in mijn achterhoofd, dochter wordt ook ouder..... maar jij van harte met je zwangerschap !!!!
Jep..wij vrouwen hebben daar vaak een veel sterker gevoel voor.. mijn man heeft me zelfs een tijdje ontweken wanneer hij vermoedde dat mijn eisprong in de buurt was.. erg hè? Maar ik ben nu wel erg blij dat hij zelf tot een besluit is gekomen in plaats van dat ik hem er toe gedwongen heb. (na vorige bevalling is mijn man overspannen geraakt door de moeilijke bevalling en belachelijke werktijden/uren)
Oh dit is zo herkenbaar. Hier gaat het alleen niet over het financiele gedeelte maar is vriendlief bang wat als het kindje niet gezond is. De ene keer zegt hij nog wel een kind te willen en dan weer niet. Nu ongeveer een week geleden zei hij nog wel een 2e kindje te willen maar pas als onze zoon ongeveer 4 is. Maar hij is ook een twijfelkont en dat hou ik nog wel even in mijn achterhoofd.