Hoi dames, Op dit moment zitten wij in ronde 7 voor een tweede kindje. Bij de eerste was ik zwanger in ronde 3. Nu duurt het wat langer, alhoewel 7 maanden nog niet erg lang is vergeleken met heel veel dames hier. Daar ben ik me van bewust! Toch denk ik elke maand als de rode duivels weer op de stoep staan, zou er iets aan de hand zijn? Bij mijn eerste had ik een LF van 14 dagen, nu een LF van 10-11 dagen. Waarschijnlijk moet ik gewoon even geduld hebben... Mijn vraag is aan jullie, hoe snel was je zwanger van de tweede? Was dat anders als bij de eerste?
Haii. Bij de eerste meteen raak. Nu 13 maand bezig. Elke maand weer de teleurstelling vreselijk he. Elke maand weer... Ik ga me er niet te veel mee bezig houden. Haha nou al 13 maanden niet gelukt
Nou inderdaad! De eerste maanden vond ik het nog niet zo erg, dacht steeds heb geduld, het komt wel! Maar de afgelopen keer baalde ik er enorm van! Doordat de eerste best snel kwam, ging ik er stiekem vanuit dat het nu ook binnen 6 maanden wel raak zou zijn.. Maar 13 maanden is ook al lang zeg.. Wanneer je volgende nod?
Bij de eerste in ronde 1 zwanger. Nu inmiddels in ronde 4. Dat valt dus wel een beetje tegen. Ik probeer het wel in perspectief te zien. Er zijn inderdaad al meiden veel langer bezig. Neemt niet weg dat het toch een teleurstelling is als ik weer ongesteld word.
Mijn nod is de 18e. Alles was deze maand anders dus heb goede hoop. En het maakt niet uit hoe lang een ander bezig is. De teleurstelling is elke x weer net zo groot. Ik blijf positief. En ondertussen gewoon lekker veel leuke momentjes met manlief. 😂
Hier ook de wens voor een tweede kindje.. Inmiddels in ronde 18... Ik heb net als jij nu een kortere LF dan vóór de bevalling van onze eerste. Toen 14 dagen, nu ook 10 of 11. Wij hebben eind deze maand weer een afspraak in het ziekenhuis en wil dan de LF-fase ook aankaarten.. Mijn NOD is komend weekend en heb wel symptomen (althans, denk ze te hebben), maar voel ook menstruatiekrampen.. Spannend weer! Van onze eerste was ik na 9 maanden zwanger, dus we hadden erop gerekend dat het nu misschien ook wat langer zou duren, maar helaas duurt t nu wel erg lang.. Maar goede hoop houden! Heb je al eens je LF aangekaart bij de huisarts? Schijnt dat je er evt tabletjes voor kunt krijgen om het te verlengen...
Eerste zwangerschap was een verrassing. Was op dat moment een half jaar van de pil af, maar deden het wel safe, niet safe genoeg dus maar meteen heel blij met ons wonder. Nu was het raak in ronde 4. Erg snel dus beide keren eigenlijk. Ik hoop dat jullie meiden allemaal heel gauw een mooie duidelijke test mogen hebben
Elke maand is dan inderdaad te lang als je besloten hebt voor een kindje te gaan. Hier was de eerste in ronde 1 raak, nu voor een tweede bezig en dat was ook gelijk raak maar eindigde in een miskraam. Nu zitten we in ronde 2 na de miskraam... Hoop dat je snel een positieve test in handen mag hebben!
Eerste ronde 15 ofzo met ergens op de helft een vmk. Nu de tweede ronde 1 Ben in de tussentijd heel veel afgevallen en super gezond gaan eten en veel sporten.
1e zwangerschap na 13 maanden (met 8 rondes, zeer lange cycli) Nu 2e zwangerschap na 11 maanden (waarvan 5 gericht geklust)
Eerste zwangerschap: 1e ronde Tweede zwangerschap: door slordig pilgebruik heen (afgebroken) Derde zwangerschap: 1e ronde (miskraam 6.5 wk) Nu in de 2e ronde na miskraam op het wachtbankje... Succes meiden!!
18 rondes ook alweer. Dat is pittig! Elke maand die teleurstelling! Ik ben nog niet bij de huisarts geweest. Wilde deze week bellen maar met ml afgesproken dat we het nog 2 maanden aankijken. Vind het wel gek dat LF nu anders is dan bij de eerste. Jij niet? Soms ben ik bang dat het daarmee te maken heeft dat het nog niet gelukt is. Was er vrij relaxed onder maar nu ga ik er steeds meer aan denken.m Ik heb overigens keizersnee gehad, jij ook?
1e bij de 1e ronde, 2e duurt helaas aanzienlijk langer, zitten in nu ronde 36 Hopelijk voor jou gaat t bij julllie aanzienlijk sneller!
Voor mij was het juist andersom. Bij de eerste was het bij 11 maanden raak. Voor de tweede dachten we op tijd te stoppen met anticonceptie en was ik meteen 1e ronde zwanger. Helaas is dit met precies 8 weken een miskraam geworden. Na miskraam 2e ronde weer zwanger. Hopelijk blijft het nu wel goed gaan. Hopelijk zijn jullie ook weer allemaal snel in verwachting van een mooi wonder!