Hey dames!! Ik heb vanmorgen een test gedaan van kv 2v5 en er was binnen de afleestijd niks te zien. Toen ik een uur of 2/3 later nog is keek was er wel een vaag streepje te zien. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.. Ik ben bang dat ik er teveel hoop ik ga hebben en het dan een grote domper wordt. Iemand van jullie ooit een indrooglijntje gehad met deze test? Ik namelijk nog nooit. Ze bleven altijd blanco. Mijn cyclussen waren als volgt. eerste cyclus na miskraam 35 dagen, daarna 32 dagen en toen 25 dagen. Ik heb deze maand dus maar geen nod voorspeld en het tussen de 25 en 32 dagen gehouden. ik zit vandaag op dag 32 en heb nu dus deze test in mijn handen. Echt hele duidelijke symptomen heb ik ook weer niet maar wel anders als anders. We zijn nu sinds mei bezig dus ik weet wel aardig hoe het iedere maand voor mijn nod gaat. beetje afscheiding hoofdpijn (dreunend) Harde ontlasting en vanmorgen diarree (beetje van slag dus) hele rommelende darmen aders op mijn borsten en een beetje maagzuur (niet brandend) Ik hoor graag jullie mening. Ik hoop het heeeel erg zoals de meeste Liefs Jamie
Het enige wat je als enigste nu kan doen is gewoon morgen ochtend nog een testje doen. Als deze na de afleestijd nog steeds negatief is en je blijft klachten hebben kun je altijd later nog 1tje proberen.
Ja ik doe er morgen sowiso nog 1 Ik moet een nieuwe test halen en welke zou ik dan doen? Clear blue digital is wel meteen duidelijk maar omdat deze test nu heel vaag is zou die dan positief zijn? Ik heb die nog niet eerder uitgeprobeerd. Hebben er meiden toevallig voeg poditief getest met clear blue digital? Bedankt voor je reactie!
digitale zou ik persoonlijk nog niet doen.. wil je die perse wel doen neem dan wel die met week indicator.. denk dat je het beste eerst met dezelfde soort test weer kan gaan testen om zo het verschil te zien.. met een ander merk word het lastig vergelijken. hou wel rekening mee dat de k2v5 tegenwoordig wel half uurtje nodig heeft om goed af te lezen
ik zou die van de kruidvat nemen Voor het nemen van je cyclus kan je het gemiddelde van je 3 vorige cycli nemen dus 30-31 dagen Heb je ovulatietesten gedaan? Weet je wanneer je eisprong is geweest?
Ik had zelf ook 2 testen voor 5 euro maar dan van de trekpleister. Bij mij was bij de eerste test ook een licht streepje te zien. Daarna heb ik de test 2 dagen later nog een keer gedaan en toen werd hij al wat donkerder. Ik zou het inderdaad morgen vroeg de test nog een keer doen met ochtendurine.
Mijn indroog lijntje op Kruidvat test is nu 5 jaar oud en ga ik zo van school halen, toen testte ik pas heel laat positief. Maar het zijn nooit garanties!
Haha oké! Bedankt voor jullie reacties. Oke kv is dus beter om nog is te gebruiken. En nee ik heb geen ovulatietesten gedaan dus ik heb geen idee wanneer mijn eisprong was. We hebben ook vanwege drukte en moe alleen op dag 7,10,13,28 en 30 geklust. Dus mocht het raak zijn heb ik een late innesteling en daardoor nog niet veel hcg. Of gewoon sowieso weinig hcg.
met 5 minuten (officiële afleestijd) zie je een superlicht streepje, die nog wat tijd nodig heeft om goed op te kleuren. Dat is zo'n 20 tot 30 minuten. Zie topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/598295-test-reactie-tijd-kv-2-voor-5-a.html