Wat heb jij op de hoek van je keukenbar staan?

Discussie in 'De lounge' gestart door poema, 22 apr 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Wij hebben een open keuken met een bar. Nu stond daar op de hoek altijd een vissenkom maar ik wil iets anders... en ben op zoek naar inspiratie. Dus daarom mijn vraag: wat heb jij op de hoek van je bar staan? Als je een foto hebt, extra leuk! Ben benieuwd!

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.792
    9.310
    113
    Gelderland
    Een vaas met gedroogde bloemen op een houten plateau met wat kaarsen. En de Google home :p niet perse fotowaardig.

poema vindt dit leuk.
  3. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.669
    18.730
    113
    Vrouw
    Daar hebben onze vissen altijd gestaan maar de laatste is 2 weken terug overleden.

Nu staat er een kartonnen doos met Afval :D:roflmao:.

Er komt iets zoals bij @Luna86

poema vindt dit leuk.
  4. Dass

Dass Lid

21 aug 2020
    77
    77
    18
    Vrouw
    Bij ons altijd dingen die we moeten opruimen (rotzooi dus ;)) en af en toe een bos bloemen

poema vindt dit leuk.
  5. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.330
    8.334
    113
    Amsterdam
    Rotzooi lol met dingen die we op moeten ruimen;))

poema vindt dit leuk.
  6. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Hahahaha ja die rotzooi wil ik dus voorkomen... ;)

Siepie85 vindt dit leuk.
  7. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.229
    28.206
    113
    Wij hebben een fruitschaal staan die daar eigenlijk niet past, en een mandje met de sleutels en prulletjes (waaronder een verdwaalde schroevendraaier, klemmetjes, een pen, een plastic dingetje, nog een plastic dingetje, magneetjes, een batterij, een wasknijper. Enz :o: )

De bar zit naast de voorkeur en midden in het looproutekruispunt tussen voordeur, keuken, trap en huiskamer. Er verzameld zich gedurende de dag een hoop zooi op die bar die ik gedurende de dag ook steeds weer opruim. Hoe dan ook geen plek voor decoratie op onze bar , enkel plek voor spullen.. en zooi.. en nog meer spullen.

8. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

7 nov 2013
    819
    437
    63
    Ik heb in mijn keuken ter decoratie bloemen van LEGO in een vaas staan.. deze kunnen tegen viezigheid en kan ik eventueel wassen en staat heel vrolijk. En het grootste voordeel, ze verwelken niet! Je moet het wel leuk vinden maar ze hebben tegenwoordig diverse soorten bloemen dus je kan je eigen boeket samenstellen.
    Ik heb ook de orchideeën van LEGO er staan in het raamkozijn..

poema vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina