Zwanger

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Dee, Jul 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dee

Dee Lid

Dec 27, 2005
    94
    0
    0
    eindhoven
    Hoi allemaal,

Ik heb gisteren een test gedaan omdat ik zo'n pijn in mijn borsten had en moe en...... een vette streep te zien!
    Ben natuurlijk mega blij want we zijn het al een hele tijd aan het prooberen. Zijn ook al bij een fertiliteitsarts, waar we vrijdag weer naar toe moeten trouwens, waar allerlei onderzoeken lopen. Ze hebben bij mij op de echo PCO geconstateerd. Ik zou waarschijnlijk vanaf vrijdag aan de hormonene gaan, maar dat kunnen ze dus achterwege laten, haha.

Maar nou is mijn vraag...Ik ben 2 weken geleden geopereerd (laparoscopie en ze hebben toen de doorgankelijkheid van mijn eileiders bekeken, was goed). Gisteren precies een week geleden geklust... KAn ik zwanger zijn van voor de operatie (maar is dat dan niet gevaarlijk) of zou ik hierna zwanger zijn geworden, maar is een week dan niet te vroeg om + te testen????? Ik ben heel onregelmatig ongi, weet dus niet eens meer wanneer de laatste keer was....

Hellup

Groetjes
    Dee

2. Lonneke

Lonneke Actief lid

Jun 16, 2006
    368
    0
    0
    Hoi Dee,

Allereerst van harte gefeliciteerd! Super!
    Het lijkt me inderdaad dat je zwanger bent van voor de operatie. Een echo zal uitwijzen of dit inderdaad zo is. Wanneer je operatie negatieve invloed zou hebben gehad, zou er geen mooie vette streep te zien zijn geweest.

Lonneke

Share This Page