Haartjes op buik, ben ik de enige?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door me1989, 18 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Ik zit net even lekker in bikini in de tuin en tot mijn grote schrik zie ik haartjes rond mijn navel. Normaal heb ik dat niet of misschien heb ik ze wel, maar zijn ze super blond. Nu zijn ze donkerder dan mijn huidskleur en ben ik bang dat andere mensen ze ook zullen zien:(

Wie heeft er ook ineens meer ongewenst haargroei en wat doe je er aan? Het zijn er denk ik te veel om met een pincet weg te trekken.

Morgen maar in badpak naar het strand:x

2. beebj

beebj Niet meer actief

Ik heb ook veel donkere haartjes rondom mijn navel, vooral eronder. Ook opeens. Ga er maar niks aan doen, want ben bang dat ik het dan alleen maar erger maak. Hopelijk gaan ze ook weer vanzelf weg!

3. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ik heb ze ook! Ben er niet echt blij mee, maar ja.
    Ik doe er ook niks aan! Alleen hopen dat ze straks weer weg gaan;)

4. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ja! Ik heb het! Ook meer haartjes haha. Goede vriendin van mij had het ook tijdens de zwangerschap dus het hoort er vast bij ;)

5. Miertje89

Miertje89 Actief lid

6 jan 2014
    320
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh grappig, dit heb ik ook. De haartjes zijn iets donkerder geworden en of het er nou meer zijn of dat ze gewoon beter te zien zijn, geen idee. Maar ik heb het mijn man gevraagd en ik ben de enige die het echt opvalt, dus ik ga zonder schaamte gewoon in bikini hoor. Zie wel of het straks weggaat. ;)

6. Lutty

Lutty Actief lid

26 okt 2012
    469
    0
    0
    Ik heb normaal helemaal geen haar op mijn buik, nu staat hij vol! Is begonnen rond mijn navel en werd steeds een groter gebied.
    Ik trek er mij niets van aan, hoort bij de zwangerschap, zal straks ook wel weer weg gaan denk ik.

7. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Haha hier zijn ze niet meer weg te denken, lijkt wel een extra kleedje :p gelukkig zijn het blonde haartjes. Hoort erbij meid!

8. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook meer vacht op m'n buik. Soms wat donkere en die epileer ik, de lichte donshaartjes laat ik gewoon zitten.

9. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    is bij mij blijvend helaas . heb een buik eb onderrug vol met donkere donshaartjes:(

edit: na mn eerste zwangerschap dus nooit meer weg gegaan

10. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Ben je zwanger? Dan hoort dat erbij en het valt na de bevalling weer uit.

Niet gaan scheren ofzo want dan stimuleer je de haargroei alleen maar en blijf je er aan vast zitten

11. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Ja ik ben bijna 25 weken zwanger en ik kan het niet laten om me er aan te irriteren. Mijn vriend vind een badpak stom en totaal niet sexy, maar ik kan me nu gewoon echt niet sexy voelen in bikini.. Niet alleen door die haartjes hoor, maar ook omdat ik nog steeds een buik heb waar mensen over kunnen twijfelen of ik dik ben of zwanger. Als mijn buik straks echt duidelijk een zwanger buik is wil ik er wel mee kunnen pronken en ook een fotoshoot doen.

De haartjes zijn trouwens niet zwart ofzo, maar wel echt een stuk donkerder dan mijn witte buik. Als ik voor de spiegel sta zie ik ze niet, maar met het zonnetje er op vallen ze (mij) echt heel erg op.

Zal waxen met zo'n strip het erger maken?

12. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Herkenbaar. Hier ook een hele harige buik nu. Ik scheer het wel af. Heb niet het idee dat het meer terug komt eigenlijk.

13. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik heb al vanaf het begin van mijn zwangerschap rechtovereind staande blonde haartjes op mijn buik. Vooral net onder mijn navel.

14. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Ja ik ook vooral onder mijn navel, maar ook in een 'streepje' nog een stuk er boven.

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Zoiets!:D hahaha

16. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Ja! Ik heb ook een donsvachtje!

17. Lutty

Lutty Actief lid

26 okt 2012
    469
    0
    0
    Prachtige buik! Zou me echt helemaal niet storen aan je donshaartjes! Ze horen er gewoon bij!
    PS: doet die piercing geen pijn?

18. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Net gisteren een aantal wasstrips er over heen getrokken! Ben ook nog niet 'strakgespannen' zwanger zeg maar, dus ik weet niet hoe het bij hoogzwangeren zal gaan. Het deed met in ieder geval totaal geen extra zeer en ik voel me nu een stuk beter.
    Ook ik moet helaas bekennen dat het ontstaan is in mijn eerste zwangerschap, maar echt NOOIT meer is weggegaan helaas. Scheren, harsen, plukken: allemaal tijdelijke oplossingen en het wordt er echt niet erger van hoor! Gewoon eruit trekkken als je je naar voelt bij die haartjes. En lekker in bikini gaan! Wellicht trouwens dat een beetje zon op je buik ze spontaan weer blond bleekt :D

19. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hier ook aanwezig hoor!

Edit: en het station sexy ben ik al langggggg gepasseerd :)

20. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Ik haal ze gewoon weg met het epileerapparaat. Bij mij zie je het anders echt wel goed, donkere haren op een witte huid.

Deel Deze Pagina