Wij zouden met 14 á 15 weken graag een pretecho laten maken. Maar lees hier en daar dat de meningen nogal zijn verdeeld over de bureau's hier in de buurt. Iemand ervaring? Wil er best een klein stukje voor rijden.
Ik heb goede ervaringen bij first look. Maar je moet zelf wel een beetje van de klets zijn, dan doet ze zo met je mee. Zij heeft bij ons, op ons verzoek een vermoeden uitgesproken over het geslacht met 14 weken. Met daarbij de opmerking dat we het niet erg zouden vinden als het anders zou blijken te zijn met 20 weken. Maar ze had gelijk.
Wij hebben goede ervaringen met first look! Alleen bij de eerste gedaan, bij de tweede had ik GUOs in het UMCG waar ik een zeer fijne echoscopist had die altijd 3D plaatjes voor ons maakte. Dit keer hoop ik toch dat dat niet nodig zal zijn (we hadden hier natuurlijk een medische reden voor), en zou ik zo weer voor first look gaan.
Misschien een beetje uit de richting, maar zeker de moeite waard: Echopraktijk Tineke in Oudwoude (Frl)! Mensen uit heel Nederland komen bij haar om een pretecho te laten maken.
Als je even op de link had geklikt dan zag je 3 studio's staan waar zij contact mee hebben uit de buurt van Groningen. Vandaar.
Bedankt voor alle reacties! Heb over firstlook verschillende verhalen gelezen. De een had er goede ervaring mee, terwijl de ander binnen 10 minuten weer buiten stond. Langelo en oudwoude zal ik ook eens gaan kijken.
Echotoon!!! Hele leuke mooie echos gehad met 16 w + geslachtsbepaling En met 28w. Leuke vrouw , heel relaxed .. Firstlook vond ik eerlijk gezegt minder goed .. Zijn we met onze 1e zwangerschap geweest.