Hallo, Ik ben momenteel 4 weken en 6 dagen zwanger. Ik ben eigenlijk (nog) niet misselijk maar voel me wel slecht of gewoon niet lekker, alsof je ziek gaat worden maar dat het niet doorzet... kwakkelig, lamlendig en energieloos. Ik hoor iedereen namelijk over misselijkheid maar niet over " zich niet lekker voelen".Is dit normaal? Overigens heb ik ook niet het gevoel dat mijn borsten nu erg gevoelig zijn of opgezet. (Heel af en toe voel ik ietwat in mijn borsten maar is erg sporadisch) Hebben meer mensen dit?
Hoi Donata, lang niet iedere zwangere vrouw heeft last van die zwangerschapskwaaltjes. Dat is dus heel normaal. Het wil in deze spannende fase dus niets zeggen over of het wel of niet goed zit, maar de meeste mensen die niets/weinig voelen zijn prima zwanger. Die futloosheid is een bekend teken. Je niet zo lekker in je vel voelen en inderdaad 'kwakkelen'. Dat wordt vanzelf weer beter, dat is meestal echt iets van de eerste 4 maanden. Probeer te rusten als dat kan, je lichaam is zo hard aan het werk en alles moet wennen aan de zwangerschap. Dat merk je meteen aan je energie. Groetjes Brigitte