Zie ik het nou verkeerd of zien hun het verkeerd?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Done, 4 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik zit nu volgens fertilitie friend op 5 dpo en ik had vanochtend een paar roze vegen waardoor ik dacht Yes!een innestelingsbloeding!
    Maar nu ging ik net naar de wc en nu was er echt wat bloed op het papier...hoord dit gewoon bij een innestelingsbloeding?
    Ik heb verder geen krampen of iets of ergens een teken van een eerdere eisprong dan aangegeven bij fertilitie friend gehad ( http://www.fertilityfriend.com/home/2569c1 )
    Of ben ik echt ongi aan het worden?
    Kan het bloeden heviger worden?Hoelang kan het duren?
    Zou u er alstublieft iets meer info over kunnen geven want daar zou u me erg mee gerust stellen.
    Alvast heel erg bedankt.
    Done

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Het is ietsjes erger geworden maar lang niet zo als ik normaal bloed bij een menstruatie.
    Help???

3. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    ??????????????????????????

4. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Het kan een innestelings bloeding zijn, deze kan soms wat heftiger zijn dan in de bladen staat geschreven. Maar het kan ook een vroege menstruatie zijn. De tijd zal het leren.
    Wacht nog een cyclus af dan weet je waarscijnlijk meer!

Imke

5. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    OKe dankje!
    Gisteren is het gestopt met bloeden en ik wacht af tot de 13de om te testen (wat dus 14 dagen na mijn eisprong is).

Deel Deze Pagina