Hoi meiden. Gister met 8 dpo een clearblue digital die 1-2 aangaf! Maar nu t volgende. Weet niet of meerdere meiden dit hebben, maar na echt 10 stappen zetten ben ik compleet buiten adem en ik ben zooooo intens moe.. is dat normaal. Kan me niet herinneren dat ik dat bij mijn andere zwangerschappen had
Heb ik ook al vanaf het begin van mijn zwangerschap! En nu nog steeds Moe zijn heb ik nog steeds last van. Dutjes komen regelmatig voor! Komt ook door gebroken nachten haha.
Ja, herkenbaar. Nou moet ik zeggen dat ik wel extra veel last heb door hooikoorts, maar dan nog. Vooral traplopen is echt dramatisch.
Ja, dat was één van de eerste symptomen die ik had waardoor ik al voordat ik positief testte op 11 DPO wist dat ik zwanger was.
Hier was dat ook zo. Eerste trimester op elke straathoek zitten zuchten en hijgen. Woon op de eerste verdieping dus als ik boven was, moest ik eerst echt ff zitten. Zit nu in de week 32 en heb er absoluut niet zo veel last van als in het eerste trimester. Nu ga ik naar concerten en 's avonds uit met vrienden naar maar in het eerste trimester ging ik om 18 uur 2 uurtjes tukken, dan snel wat eten om 21 uur weer mijn bed in.
Hier ook. Kan niet eens normaal een zin uitspreken zonder buiten adem te raken. heb het bij de andere 2 nooit gehad.