7 weken zwanger, bloedverlies

Discussion in 'Zwangerschap' started by candle85, Jan 26, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. candle85

candle85 Actief lid

Jun 19, 2015
    484
    67
    28
    Ik ben vandaag of morgen 7 weken zwanger, maandag mijn eerste echo. Ik heb in week 5, 4 dagen lang wat bruinverlies bij afscheiding gehad met afvegen. Verder iedere keer wanneer ik harde ontlasting had een beetje bruin of roze met afvegen door de afscheiding heen. Nu sta ik vanmorgen op en heb ik met afvegen echt rood/roze bloedverlies, zoals bij begin menstruatie, ik wordt hier ontzettend zenuwachtig van.. het zit niet in mijn onderbroek, geen krampen. Ik denk zelf misschien een gevoelige baarmoedermond te hebben, maar ik ben eigenlijk op zoek naar wat ervaringen... bij wie was dit teken van een miskraam? En wie had dit ook (misschien nog wel heviger) en ging het goed?

2. Visje79

Visje79 VIP lid

Jan 9, 2019
    5,029
    5,934
    113
    Female
    Bloedverlies hoeft niks te betekenen, zeker als het niet echt doorzet. Als je zo ongerust bent zou ik de verloskundige even bellen om te overleggen. Zonde om je er het hele weekend druk over te maken. Uiteraard is er natuurlijk niks aan te doen als het niet goed zou zijn, maar misschien wil ze dit weekend al wel even kijken en ben je gerustgesteld als je de kleine man/meid ziet knipperen in je buik! Hopelijk valt het mee en heb je maandag (of dit weekend al) een mooie echo!

3. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

Dec 5, 2013
    2,073
    465
    83
    Female
    Drenthe
    Ik heb bij mijn 1e en 2e zwangerschap gehad. Nu wel bruinverlies rond 7w gehad. Hield een week aan. Ik heb gelukkig een energieke peuter rondlopen dus het hoeft niks te betekenen, maar ik snap wel je onrust hierin. Laat het maar snel maandag zijn. :)

4. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

Apr 10, 2018
    2,317
    1,660
    113
    Female
    Ik zou ook even je vk bellen. Want een beetje menselijke vk begrijpt dat dit voor jou enorm veel spanning en stress met zich meeneemt wat zij voor je weg kan halen.

5. candle85

candle85 Actief lid

Jun 19, 2015
    484
    67
    28
    Bedankt voor jullie reacties. In heb gebeld en mag om 11.15 komen voor een inwendige echo !

6. Visje79

Visje79 VIP lid

Jan 9, 2019
    5,029
    5,934
    113
    Female
    Wat fijn! Hopelijk is alles goed! Duim duim duim

7. Piindaa

Piindaa Actief lid

Jul 10, 2016
    313
    143
    43
    NULL
    NULL
    Hier ook vanaf 5 weken al bloedverlies. Inmiddels 8 weken en 5 dagen. Heb al 3 echo’s achter de rug en alle 3 waren ze goed. Mooi kloppend hartje en de kleine groeit ook goed.

Ik maak me ook elke keer weer zorgen maar ze kunnen helemaal niets vinden. Alles ziet er goed en normaal uit. Ik snap je frustratie dus heel goed.

Fijn dat je een echo mag om 11:15. Veel succes!

8. candle85

candle85 Actief lid

Jun 19, 2015
    484
    67
    28
    Fijn om te horen!! Had jij daar ook wat beurs gevoel in je buik? Ik heb geen krampen maar wel een beetje zwaar menstruatieachtig gevoel...

9. mommyof1

mommyof1 Niet meer actief

Weet je al iets? ❤️

10. candle85

candle85 Actief lid

Jun 19, 2015
    484
    67
    28
    Ja niet zo'n positief verhaal... er was een kloppend hartje te zien maar heeel traag en het was ook erg klein , overeenkomend met 5 weken en 1 dag. Mijn 1e dag menstruatie was 9 dec en 1e licht positieve test was op 4 januari... ik krijg 6 febr nog een echo, maar waarschijnlijk is/wordt het een miskraam...

11. mommyof1

mommyof1 Niet meer actief

Jeetje! Wat spannend voor je! Sterkte! ❤️

12. Visje79

Visje79 VIP lid

Jan 9, 2019
    5,029
    5,934
    113
    Female
    He wat rot voor je. Er is idd nog hoop, maar houd rekening met een miskraam. Bah. Maar goed, nu weet je meer in ieder geval. Sterkte

13. Piindaa

Piindaa Actief lid

Jul 10, 2016
    313
    143
    43
    NULL
    NULL

Nee ik heb helemaal geen krampen of dat ik iets voel. Het is mijn tweede zwangerschap. Bij mijn dochter had ik helemaal geen bloedverlies. Het is afwachten meer kun je helaas niet doen.

Wel bij mijn dochter echt heel ziek misselijk en beroerd tot 24 weken. Nu alleen moe verder niets.

Fijn dat je zo snel een echo kon krijgen. Helaas niet zo positief nieuws maar je weet nu wel waar je aan toe bent. Wens je veel sterkte!

14. TeamUs

TeamUs Nieuw lid

Feb 11, 2019
    3
    0
    1
    Female
    Ik ben volgens mijn berekening (ivf cryo) 6 weken en 5 dagen.

Nu heb ik sinds gisteren heel licht bruin met stukjes bruin er in. Dacht dat t weg was maar net was t er nog wel.

Heb morgen me eerste echo.

Ben erg gespannen ook. Hoop dat t niks ernstigs is.

Sterkte ook

15. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Succes morgen

Share This Page