Ik zit in het buitenland en vind het niet zo fijn om hier voor vanalles naar een huisarts te lopen (ben wel hier verzekerd). Vandaar hier even mijn vraag. Ik heb de laatste dagen veel last van duizeligheid en flauwvallen. Ik heb dit eerder gehad, maar hiervoor moest ik gewoon rustig opstaan. Ik heb in het voorjaar een poosje ijzerpillen geslikt. Mijn HB en bloeddruk zijn gemakkelijk wat laag. Maar goed, nu is het dus wel een beetje erger. Ik viel vanmorgen gewoon echt op de grond, terwijl ik gewoon alleen maar van de bank opstond... Dit heb ik nog nooit gehad. Nu kan het zijn dat ik zwanger ben, maar dit weet ik niet. Ik weet dus ook niet of het daarmee te maken kan hebben. Ik zou graag een paar dagen die ijzerpillen die ik nog heb willen slikken om te kijken of het helpt. Wat zouden jullie doen? En zou het slecht zijn ivm zwangerschap? Ik wil het dan namelijk zeker niet doen, maar in verband met mijn werk is dit zo wel een beetje link (ik ben oppas op een klein meisje).
Als je zwanger bent kan je bloeddruk idd wat lager worden. Kan geen kwaad om ijzertabletten te slikken lijkt me. Zolang die maar niet ineens te hoog wordt, want dat is wel slecht. Sterkte!