Hallo dames, Het is vandaag een week na mn ovulatie en heb vanaf 3 a 4 dagen na mn ovulatie een menstruatie achtige pijn in mijn onderbuik en in vlagen misselijk. Gisteren zat ik de tegen het spugen aan (niet gespuugd) De kramp in mn buik is niet pijnlijk maar wel aanwezig. Misselijkheid is vandaag een stuk minder dan gister. Zou dit te maken kunnen hebben met een innesteling of is dit veel te vroeg en zal het gewoon een virusje zijn? Ik dacht zelf misschien ben ik gewoon niet zo lekker maar de "kramp" in mn onderbuik doet me een beetje twijfelen.
Ik had tijdens de dagen van mijn innesteling ook wat kramp en voelde me wat weeiig/misselijk. Kon ook niet te lang staan, want dan werd ik duizelig. Misselijk en kramp zou dus wel kunnen.. Maar je weet 't nooit zeker natuurlijk. Gewoon over tijdje testen en nu rustig afwachten.
Bedankt voor je reactie. Ik werd vanmorgen wakker met vreselijke steken in mn onderbuik. Leken wel uit mn doos te komen. Duurde een half uur ofzo en toen was het over. We kunnen inderdaad alleen afwachten.
Oh, klinkt allemaal wel als innesteling enzo.. Ik herken 't iig wel. Maar 't is natuurlijk per persoon verschillend. Hopelijk betekend 't bij jou ook een innesteling, spannend!
Nou na die pijnscheuten van vanmorgen is de kramp eigenlijk weg na een dag of 4. Het blijft spannend allemaal! En wachten is niet mijn sterkste kant haha. Hoe lang duurt een innesteling eigenlijk? Een paar dagen of iets van een uurtje?
Dat is bij iedereen anders.. mijn eerste zwangerschap heb ik het niet eens gevoeld. Voelde ik mijn ei ook niet. Dit keer andere cyclus, ei gevoeld en na mn ovu ook dezelfde symptomen als jij! Na een paar dagen was die kramp weg.. nu ook afwachten hier.