Wie heeft als symptoom wel eens gehad dat je een ijzersmaak in de mond had. Ik heb dit namelijk sinds vanmorgen en het maakt niet uit wat ik eet of drink het gaat niet weg!
Ik ben pas binnen anderhalf uur misschien zeker van een zwangerschap maar moet zeggen dat ik al drie dagen hiermee zit. Het is vooral bij mij s' ochtends en na drinken van koffie maar niet altijd per se. Het is zeer vervelend en zit vooral in mijn keel en als het erger is in heel mijn mond. Ik word daar ook misselijk van van die smaak
heey liesje mijn schoonmoeder had dat ook! een ijzersmaak,dus het is wel een symptoon als je het aan mij vraagt. dus wie weet ben je zwanger spannend
hey mounia ik hoop het ook dat het deze maand gelukt....ik weet ook niet of mijn banner klopt want mijn temp heeft zo raar gedaan deze maand FF zet mijn ei op dag 8 en ik denk zelf dag 13..... maar ik vind het zo typisch want dit heb ik echt nog noooooit gehad
ah! dan is het bij mij misschien ook positief! Laten we hopen nog een uur en drie kwartier te gaan! Spannend!
heey liesje,ja ik weet ook nooit precies wanneer mijn eisprong is,omdat ik niet precies weet wanneer ik ongi word,de ene keer is het 28 dagen de andere 30 dagen. ga gewoon uit van je langste cyclus in het afgelopen halfjaar en test dan.ik hoop en denk dat je weleens zwanger zou kunnen zijn succes ik hoor het wel saartje jij ook succes!
Ik heb donderdag ochtend een bloedtest gedaan en daarop zullen ze hopelijk meer zien. Het zit in de familie om niets te zien tot 3 maand dus het kan nog zijn dat ze niets zien... Zucht..
bij mij eerste zwangerschap had ik hier ook al een paar weken last van voor ik er achterkwam dat ik zwanger was dus mss heb jij ook wel geluk.
Hey allemaal. De dokter is vergeten na te kijken voor zwangerschap! GRRRRR! We hebben ontdekt dat ik een zwaar ijzertekort heb dus dat kan ook op een zwangerschap wijzen. Ik heb uitgerekend hoe lang ik zwanger zou zijn en dat is normaal gezien 5 weken. Goed genoeg voor al die symptomen en een ijzertekort. Binnen 2-3 weken nog eens testen. Afwachten dus!
oow wat jammer dat je dokter dat is vergeten! ik was wel benieuwd naar de uitslag,maar ja nog even wachten weer dus.spannend!
het is nu woensdag en ik heb nog steeds last van die ijzersmaak in de mond...echt non-stop sinds maandagmorgen. verder ben ik misselijk gedurende de dag en slaap ik 's avonds nu veel meer en ik heb zere boobs... maar ik ben zo bang dat ik iets maak als er niks is.... maar het begint er wel op te lijken of niet? liefs liesje
het zou heel goed kunnen liesje dat je zwanger bent,nog even wachten en dan weet je het zeker dan kan je testen
Ik heb eindelijk een afspraak gemaakt met de gyne. Volgende woensdag om 22 u kan ik gaan. Ben echt benieuwd nu. Ik zou anders niet weten waar al die symptomen en vooral het bultje onder mijn navel vandaan komt. Heb gisteren nieuw ondergoed moeten kopen en bh's want het past niet meer. Vandaag ook een truitje aan waarvan de knoppen steeds openspringen daarvoor paste het nog
saartje ik hoop voor je dat je zwanger bent... voor mezelf is het ook nog wachten geblazen mijn temp is in ieder geval super goed! 37.2, zo hoog heb ik hem nog nooit gehad sinds ik temp... maar ik baal toch wel zo van die ijzersmaak in de mond....bah!
ja dat kan ik begrijpen, ik heb dat ook. Het is al wat minder maar als het opkomt ben ik megamisselijk....
ik baal er toch zo van he en als ik nou idd zwanger ben dan kan ik ermee leven maar nu weet ik nog niks!
nu al 4 dagen lang dezelfde ijzersmaak in de mond.... ik snap er niks van...geen ontsteking of bloed in de mond.... zal moeten wachten omdat tot het testen nog te lang duurt! *zucht*