Dag dames, ik ben al een hele tijd bezig om zwanger te raken maar sinds 3 maanden zijn we voor het echie intensief aan het klussen. Maar nu heb ik het idee dat het toch eens raak zou kunnen zijn. Ik heb na mijn ei hele stijve tepels gekregen nu nog! Ook heb ik het steeds erg koud en dan weer heel warm. Mijn borsten lijken wat gegroeid en het voelt als of de binnenkant in mijn borst schraal is een soort branderig gevoel. Ik werk in de verpleging en heb mijn urine getest daar kwam uit dat ik voor 50 procent een blaasontsteking heb. Ik zeg 50 procent omdat de diagnose niet helemaal klopt. Vanmmidag gaat ik naar de huisarts om het te testen. Ik heb geen last van misselijkheid. Zoals ik al zij wat kan dit nu weer zijn. Neemt mijn lichaam mij nu weer in de maling of is het toch raak eindelijk. Wie herkend dit. groetjes Eveline
Hoi Eveline, Dat van die borsten en tepels dat heb ik ook al sinds mijn eisprong. Erg vervelend. Af en toe jeuken ze, dan weer een branderig gevoel en als ik langs de zijkanten druk, doet het ook pijn. En inderdaad bijna steeds stijve tepels. Is bij mij ook de eerste keer dat ik dit heb. Het is ook de eerste keer dat we geklust hebben rond de eisprong. Verder heb ik nog wel wat kwaaltjes die met zwangerschap gelinkt kunnen worden. Hopelijk weet ik volgende week meer.
Hoi eveline, Het zouden zwangerschapskwaaltjes kunnen zijn. Als je dat nooit heb gehad tussen je menstruatie in dan kan het. Ik had ook de hele tijd pijn in mijn borsten. Als ik mijn bh uit deed had ik het idee dat ik blauwe plekken had op mijn borsten zoveel pijn deed het. Ze groeide bij mijn tweede zwangerschap heel erg een week voor ik ongi moest worden al. Ik wil je al geen valse hoop geven hoor maar het zou eventueel wel kunnen. Als je blaasontsteking heb weet ik niet wat de klachten daarvan komen, ik heb dat namenlijk nog nooit gehad. De meeste vrouwen zijn in hun zwangerschap ook de aders op hun borsten ook heel goed dan. Gewoon even afwachten tot de dag van NOD en als je het dan niet word even testen.