Flauw/niet lekker,30wk zwanger

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Nina010, Jul 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nina010

Nina010 Bekend lid

Jul 20, 2008
    820
    0
    0
    Hallo! Momenteel ben ik bijna 30 wk zwanger en ben ik vandaag een aantal keer niet lekker geworden.bijna flauwvallen en heel erg shaky gevoel hebben.de afgelopen ochtenden was ik al misselijk maar dacht dat dat maagzuur was.ook valt mij op dat ik gisteren en vandaag erg veel waterige afscheiding verlies.echt veel.geen idee of dit alles allemaal toeval is of dat het wel iets betekend.ik ben er gewoon niet heel gerust op helemaal omdat ik momenteel op vakantie ben in het buitenland. Vrijdag komen we terug en toevallig heb ik die dag ook een groeiecho afspraak bij de vk,dus dan zal ik er zeker naar vragen maar tot die tijd wil ik graag dit even jou voorleggen en vragen wat jij ervan denkt.ik hoor graag van je.groetjes Nina

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo,

Die duizeligheid kan komen door een te lage bloeddruk, zeker als je in een warm land op vakantie bent.
    Neem wat extra zout.
    In de zwangerschap veranderd de samenstelling van de afscheiding en kan veel wateriger worden, is normaal.

Groetjes Ineke

Share This Page