IJzertabletten en een vervelende bijwerking

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Irisje24, 29 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famofthree

famofthree Fanatiek lid

13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    Die verstopping komt omdat je lichaam heel
    Veeel moeite heeft om dat soort ijzer op te nemen. Het is mij echt een raadsel waarom ze dat blijven voorschrijven. Zijn zoveel andere producten. Solgar is heel goed , floradix tabletten werken ook , maar als het echt drastisch laag is dan zou ik voor andere gaan Die die bijwerking minder hebben.

Om de boel in je darmen weer te helpen mag je gewoon movicolon maar bij mij persoonlijk werken psylliumvezels veeel beter .

Morgen gewoon bellen voor andere en eerst vragen hoe laag was mijn ijzer eigenlijk en daarop kiezen.

Irisje24 vindt dit leuk.
  2. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik snap ook niet helemaal waarom er altijd tabletten voorgeschreven worden. Volgens de internist die ik tijdens mijn zwangerschap had werken injecties veel beter. Het wordt beter opgenomen door het lichaam, ze zei zelfs dat tabletten amper effect hebben, en veel minder bijwerkingen. En het werkt sneller omdat het niet eerst verteerd hoeft te worden

Irisje24 vindt dit leuk.
  3. Irisje24

Irisje24 Bekend lid

18 apr 2017
    763
    298
    63
    Injecties? Nog nooit van gehoord. Ik ga het er donderdag over hebben met de verloskundige dan heb ik een afspraak staan.

4. herosmurf

herosmurf Lid

5 jul 2017
    17
    2
    3
    Vrouw
    heb hier na een mk ijzertabletten gehad, en de assistente adviseerde om deze met sinaasappelsap in te nemen. hierdoor niet echt last van verstopping gehad

Irisje24 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina