Die verstopping komt omdat je lichaam heel Veeel moeite heeft om dat soort ijzer op te nemen. Het is mij echt een raadsel waarom ze dat blijven voorschrijven. Zijn zoveel andere producten. Solgar is heel goed , floradix tabletten werken ook , maar als het echt drastisch laag is dan zou ik voor andere gaan Die die bijwerking minder hebben. Om de boel in je darmen weer te helpen mag je gewoon movicolon maar bij mij persoonlijk werken psylliumvezels veeel beter . Morgen gewoon bellen voor andere en eerst vragen hoe laag was mijn ijzer eigenlijk en daarop kiezen.
Ik snap ook niet helemaal waarom er altijd tabletten voorgeschreven worden. Volgens de internist die ik tijdens mijn zwangerschap had werken injecties veel beter. Het wordt beter opgenomen door het lichaam, ze zei zelfs dat tabletten amper effect hebben, en veel minder bijwerkingen. En het werkt sneller omdat het niet eerst verteerd hoeft te worden
Injecties? Nog nooit van gehoord. Ik ga het er donderdag over hebben met de verloskundige dan heb ik een afspraak staan.
heb hier na een mk ijzertabletten gehad, en de assistente adviseerde om deze met sinaasappelsap in te nemen. hierdoor niet echt last van verstopping gehad