Dikke voeten

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Hellen1971, Aug 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Nu met bijna 31 weken en na dat belachelijke hete weer, heb ik mega dikke voeten. Afgezien van het feit dat het sowieso onprettig is een zelfs wat pijnlijk wordt, is de meest vervelende bijkomstigheid dat ik écht niet meer in mijn orthopedisch schoeisel pas. Met alle gevolgen van dien. Ik zou bijna, net als één van de stief zussen van Assepoester en stuk af moeten halen wil het nog passen .

Met mijn benen omhoog slapen lukt niet: Ik word naar Als ik op mijn rug lig en door forse bekkeninstabiliteit gaat het ook niet lukken als ik zijdelings lig. Daarnaast moet Ik daardoor in de nacht soms wel elke 2 uur plassen. Samen met de bekkenpijn slaap ik dus amper.

Ik gebruik atijd al weinig zout, drink voldoende. Maar wat dan? Zou het aan te raden zo'n om te zwachtelen? Of steunkousjes te kopen? Hebben jullie nog tips? Ik kan nu alleen nog slippers aan een dat houden mijn enkels niet vol!

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,874
    0
    0
    Hoi,

Helaas kan je hier weinig aan doen, Je kan nog vochtafdrijvend eten, zoals selderij. Inbinden kan ook helpen inderdaad. Sorry, heb geen wondermiddel voor je!

groeten Evelien

Share This Page