Hai dames, Ben totaal niet bezig met zwangerschap. Heb 2 kinderen waarvan ik de laatste van 1 jaar via het IVF traject zwanger geraakt. Ik zit met een vraag. Ben ongeveer 4 dagen over tijd. Kan wel want schommel wel vaker met een paar dagen later mijn menstruatie krijgen. Niks verkeerd aan. Maar nu vanochtend had ik opeens een lekkende borst met moedermelk. Nu begin ik dus een beetje te twijfelen. Ik heb al lang geen borstvoeding meer gegeven toen de kleine 3 maandjes was en hij is nu 17 maanden. Hebben jullie dat ook weleens gehad? Want vind het echt raar.
Heb je al een test gedaan? Melk uit borst was bij mij teken van prille zwangerschap maar het kan ook meerdere andere oorzaken hebben.
Gebruik je anticonceptie? Want anders zou er in principe een mogelijkheid zijn tot zwangerschap (ookal was die bij jou vrij klein gezien je MMM). Ik zou dus zeker een test gaan doen. Melkuitstroom kan verder wijzen om een verstoorde hormoonhuishouding (mocht je niet zwanger zijn). Het kan ook duiden op een te hoog prolactinegehalte bijvoorbeeld.