onze dochter is 3weken oud en ademt soms best.gek. als ze slaapt ademt ze vaak heel onregelmatig en soms ook zwaar. haar borstje/nekje gaat dan echt op en neer. geen piepen ed.. is dit nou normaal. we zijn bij de ka en die heeft vorige week haar hartje ed geluisterd, puur standaard. en zei verder niets.
Mijn zoon ademde soms ook heel onregelmatig. Lijkt ze moeite te hebben met ademen of er op een andere manier last van te hebben?
ik dus ook...ze ademt echt heel hard en oppervlakkig. maar neem aan dat als de kinderarts standaard luistert, hij afwijkingen wel constateerd. ik heb het niet genoemd namelijk omdat ik druk was met het bespreken van de verborgen reflux die ze heeft.
Hey Dani, fijn dat je bevallen bent en van de stress van je zwangerschap af bent. Ik snap je wel, ik schiet ook snel in de stress wat zoonlief betreft .
Liam klonk ook als een oud mannetje met slapen. Was ook de reden waarom hij na 4 weken al op zijn eigen kamer lag want wij sliepen er niet meer van.... Is trouwens normaal bij baby's en niets om je zorgen over te maken 😊
ja, ik ben heel blij dat ze gewoon gezond ter wereld is. wel dysmatuur door de placenta die op was, maar groeit 200gram per week gelukkig. ik probeer.zoveel mogelijk "go with the flow" te gaan. en ook te vertrouwen op de kinderarts, dat die het wel merkt als er iets niet pluis is. maar af en toe ben ik wat onzeker.
Is heel normaal. Mijn dochter van 4 weken doet dat ook en ik kan me van mijn zoontje herinneren dat ie dat ook deed. Vaak doen ze dat als ze in een lichte slaap zijn, zodra ze in een diepere slaap komen, gaan ze rustiger ademen. Dochter ligt nu nog bij ons op de kamer, maar zodra de nachtvoedingen over zijn, gaat ze naar haar eigen kamer, wordt gek van al haar geluidjes
soms haalt ze ook weleens snikkend adem. schattig geuid..maar ik vraag me serieus bij elk.geluid af of het normaal is..heel irritant
Ja, klinkt bekend. Steunen en kreunen. Ze moeten nog een beetje uit de kreukels komen! Pas bij de derde sliep ik er eigenlijk soort van doorheen
Ja, ga er maar van uit dat vrijwel alles normaal is en dat jij echt een beetje teveel nadenkt bij alles. Heb je dat vaker, of alleen bij je kind? Echt, niet verrot bedoeld hoor, maar relax.
Bespreek je angsten eens met de KA.Wellichtkan die je uitleggen waarjeop moet letten. Wellicht geeft dat een beetje rust.Dat er angsten zijn is vrij normaal. Je leven veranderd enorm met een kleine erbij. Het is allemaal ook niet makkelijk. Hier 2 kinderen en bij beide toch weer onzeker over van alles. Nu is dochter 4 maanden en kan ik alles wat meer los laten. Maar zodra je een kindje hebt blijf je gewoon altijd oplettend. En dat is niet erg om oplettend te zijn en te blijven dat is het moederinstinct.
ja, ik moet er maandag toch naartoe. komt doordat ik bang ben dat de voeding haar longen inloopt ivm de reflux .