ZwangerschapsBH

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door NieuwWolkje, 12 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Dag meiden, vanaf hoeveel weken zijn jullie een zwangerschapsbh beginnen dragen en waar hebben jullie die gekocht, en hoeveel koste die? Groetjes

2. polkadot

polkadot Actief lid

2 mrt 2010
    476
    0
    0
    Engeland
    Ik heb er een van de Hema, 10 euro geloof ik. Ben em gaan dragen rond 20 weken, al is eerder slimmer omdat er geen beugels in zitten.

3. angel229

angel229 Niet meer actief

#3 angel229, 12 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 mei 2011
    rond de 7 weken. Ik had vreselijk pijnlijke borsten en kon geen gewone BH meer verdragen. Ik had er eerst een bij de Prenatal gekocht voor 20 euro. Heb er nu ook van de H&M 2 voor 20 euro.

4. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Dit zal wel een domme vraag zijn;):)..

Maar waarom niet een gewone BH?? Ik heb er geen last van. Ik heb ook maar cup B, miss daarom?

Gr.
    Carlien

5. Slimpie

Slimpie Actief lid

26 okt 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfffff ik zou ze zoooo graag willen, maar ik ben inmiddels gegroeid naar cup H!!!! En kan ze nergens vinden :( Heb van de week nog een normale bh gepast in cup H maar die was ook alweer te klein :(

6. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
  7. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb er 1 maar ik vind hem vreselijk. Een van Anita, toen extreem in de aanbieding.. Niet voor niks denk ik toch achteraf.. Draag dat ding nooit! Loop nog in mijn voedingsbh's van Aiden en anders indd een gewone die eigenlijk wel een maatje groter zou mogen. *zucht*

Maar voor 10 weken ga ik ook geen nieuwe meer kopen.

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik draag eigenlijk ook nog steeds gewone BH's. Zitten me nog prima! Is het niet goed dan dat er beugels in zitten?? :( Ik heb ook maar een B-cup, vandaar. Wel ben ik van maat 75 naar 80 gegaan. Heb 2 nieuwe gekocht. Gewone van de hema.

9. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ik had eerst een kleine B, tot A.. Dus ik heb ook nieuwe gekocht, gewoon bij de zeeman.. Maar ik heb nog nooit van een speciale BH gehoord.

Laatst liep ik ook zonder BH, ik heb namelijk 1 truitje waar al een soort Bhtje inzit en daar staat een BH niet onder.. Mijn moeder, en de rest van de vrouwelijke fam. keek me echt aan alsof ik niet goed wijs was..

Gr.
    Carlien

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb pas de laatste weken een bh zonder beugels gedragen, op den duur is je buik soms zo groot dat de beugels pijn doen. Toen liep ik thuis altijd zonder bh ( cup D ) en buiten met een voedingsbh zonder beugels. Tijdens de zwangerschap heb ik bij de zeeman een paar bh's gekocht een cup groter, dat was wel nodig namelijk.

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik zit ook ontzettend te vechten met beha's en heb tot nu toe mijn gewone beha's gedragen (met beugel). Maar ik groei zo hard dat ik elke paar weken nieuwe beha's kan kopen (duur geintje :D)

Over beugelbeha's tijdens de zwangerschap: Ik heb ook wel eens van iemand gehoord dat dat slecht zou zijn voor de melkstuwing oid, maar volgens mij is dat niet waar (zolang je er maar 1 draagt die echt goed zit en goed past, het schijnt dat de meeste vrouwen een verkeerde maat hebben!)

Het gaat erom dat je iets draagt wat voor jou het meest comfortabel zit, dat is het belangrijkst. Ik zelf vind zwangerschapsbeha's afschuwelijk, dus ga dit weekend op zoek naar grotere beha's die gewoon lekker zitten! :)

12. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

15 okt 2008
    586
    0
    0
    Heb ook gewoon 2 grotere bh's gekocht op de helft van de zwangerschap.
    Misschien straks niet meer nodig, maar 20 weken een lekkere BH vind ik toch wel belangrijk!!

13. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Nog steeds gewone bh's hier. Zolang ik ze pas blijf ik ze ook gebruiken en soms ook gewoon een dagje zonder bh. Dat deed ik voor de zwangerschap ook. Ik heb geen last van mijn borsten dus doe ik gewoon waar ik me goed bij voel.

Ik heb wel redelijk wat bh's in ietsje verschillende maten. Lijnen en ook het feit dat ik ze niet altijd kan passen en met die engelse maten soms bedrogen uit kwam. Maat omzetten online gaf soms verschillende resultaten. Ik draag mijn gewone bh's dan wel zolang ik kan.

Als ik ze echt niet meer aankan dan kijk ik wel eens rond voor een gewone sportbh.

14. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik heb maar een kleine 75 B, maar merk wel dat mijn borsten echt opeens veel sneller groeien dan bij mn eerste! Mn eigen bh's passen nog steeds en zoniet, dan heb ik nog de bh's die ik van de vorige zwangerschap had, 75 c... Maar wel allemaal gewone beugel bh's die vondt ik nog wel redelijk zitten. Moet wel zeggen dat ik thuis geen bh draag, als er geen visite is tenminste...

15. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Ik heb ongeveer met 16 weken meegroei bh's gekocht van de Hema. Zaten echt heerlijk.

16. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Ik heb ook iets vanaf week 7 zwangerschapsbh gaan dragen. Heb ook cup b. Maar had ongelofelijk pijnelijk borsten dan zit een beugel bh echt niet fijn.
    Ik heb meegroei bh van de hema. Heb intussen al wel een maatje groter moeten kopen en nu heb ik laatst even gemeten, en moet ik toch weer een grotere hebben, dus ik ga gewoon een grotere voedingsbh aanschaffen.

Deel Deze Pagina