Hallo allemaal, Sorry maar ik moet echt even mijn verhaal kwijt. Ik ben nu voor de 2e keer ziek binnen 2 weken tijd. Ik was echt goed uitgeziekt en als ik naar buiten ging goed aangekleed, maar nu weer keelpijn en snotteren. Echt :x:x:x!!! Heeft er iemand een tip wat ik nou het beste kan doen. Sorry voor het gezeur hoor maar ik baal er zo van........
ow erg hier. Ik heb het ook weer te pakken. Was er net 1 weekje vanaf en nu komt het nog erger terug. Keelpijn, hoesten, snotterig. Al meer dan een week en het word niet beter. Neem al vanaf begin zwnagerschap multivitamines met visolie, echina forse forte, Eet elke dag groenten en fruit. Slaap voldoende. Maar niks helpt. Ik lees dus mee en hoop dat er iemand is die de gouden tip kan geven. iig Beterschap Que!
Ben net terug van de huisartsenpost...... Heb een keelontsteking. Had echt een lul van een dokter. Hij zei niet van doe dit of dat om het te verzachten, nee het enige wat hij zei je krijgt geen antibiotica en eet en drink gezond. Nou lekker dan........ Ik eet iedere dag fruit. Groente niet zoveel want ik eet s avonds heel slecht (bijna niet) ivm misselijkheid en spugen. ga nu lekker mijn bed in met thee en honing.
Vervelend meid! Heb er ook last van, een hele slechte weerstand. Ben ook al twee maanden verkouden, waartussen twee keer een weekje beter geweest... Wordt er ook helemaal geschuffeld van! Niks helpt echt, het schijnt wel dat heel veel uitrusten/slapen goed is, misschien kan je dat proberen? Gewoon af en toe een uurtje slapen overdag. Sterkte!
Ooo, hier ook zo erg! Ben nu aan het janken (lees: heb traanogen) van het snotteren / niezen enz....bleh. Je wordt er ook zo moeee van!!! Zo maar weer eens de schaal met fruit plunderen haha. Beterschap in ieder geval!!
Ik werk al niet. Lig iedere dag tot 10 uur op bed en ga er half 10 10 uur in. Doe heel de dag niets tot weinig. Heb geen kinderen rond lopen dus t is echt K*T. Bedankt in iedergeval!!
Beterschap Que! Ik was ook al een week ziek met hoge koorts en koppijn. Ik kreeg ook niets behalve dan dat de huisarts Echinaforce adviseerde. Afgelopen vrijdag toch maar nog een keer geweest omdat ik een kaakholteontsteking bleek te hebben. Nu heb ik eindelijk penicilline en gaat het wat beter. Mijn zoontje van net een jaar is nu ziek met dezelfde klachten als ik. Overigens is bij ons iedereen in de omgeving aan de griep. Uitzieken en veel drinken en zoutwaterneusspray gebruiken. Ik mocht ook 2x 500 mg paracetamol op een dag.
Ik ben idd ook al gestopt met werken, heb nml ook bekkenklachten, maar als ik die niet had ging ik lekker elke dag een stuk wandelen, lijkt me ook lekker om even een frisse wind door je kop te krijgen zeg maar... weet niet of je je daar goed genoeg voor voelt?