Cruesli , mag dat? Ik eet graag cruesli met 4 noten en een beetje yoghurt, erg lekker Maar nu las ik op de verpakking dat er een vleugje honing in zit.. mag ik dat dan wel eten? Gr Danielle
ik eet elke dag cruesli met youghurt en voeg daar zelf een klein beetje honing en wat rozijntjes aan toe...mag gewoon hoor! Je kindje mag straks als het geboren is geen honing t/m 1 jaar....
dit wist ik niet van die honing. nou moet ik zeggen dat ik s'morgens het badje vul met de luieremmer en deze spoel ik eerst even om met water en een scheutje badschuim. die badschuim is van het melkmeisje en daar staat op honing? maar goed spoel de emmer goed om en neem aan dat er geen echte honing zit in die badschuim? maar goed voortaan neem ik wel shampoo om even mee om te spoelen!
honing mag, alleen met mate, waarom weet ik niet meer, dus 1 bakje per dag kan geen kwaad neem ik aan
Nooit van gehoord dat je geen honing zou mogen tijdens je zwangerschap! Het wordt wel afgeraden om baby's honing te geven (dit geldt dus niet voor de baby in je buik!) Kinderen jonger dan één jaar kunnen ernstig ziek worden van honing. In honing kunnen sporen van de Clostridium bacterie aanwezig zijn, die botulisme kunnen veroorzaken. Dit is een ernstig ziektebeeld, dat kan leiden tot spierzwakte en verlammingen. Baby's hebben nog onvoldoende weerstand tegen deze schadelijke bacteriën, omdat hun darmflora nog niet optimaal ontwikkeld is. Pas vanaf de leeftijd van 12 maanden kan een kind veilig honing gebruiken.
ik neem elke dag voor ik ga slapen een beker warme melk met een lepel honing, dat is lekker en dan word ik 's nachts niet wakker met honger. ik had ook nog nooit gehoord dat honing niet zou mogen tijdens de zwangerschap, het word zelfs aangeraden om beter in slaap te komen.
Het gaat erom dat ze het niet eten ..denk niet dat het heel erg is hoor het badschuim...je spoelt er alleen de emmer mee om....
nee denk het ook niet maar goed daarna sabbelt ze ook weleens op me vinger ofzo dus om het voor de zekerheid maar uit te sluiten voortaan iets anders
Ik heb driekwart van mijn hele zwangerschap compleet geleefd op cruesli met yoghurt, want boterhammen kwamen er net zo hard weer uit als ze erin gingen
Hier vliegen de potten honing erdoor.... Lekker in de thee! En goed voor je weerstand! (althans bij mij wel)!