''blauwe'' plek door schoppen??

Discussion in 'Zwangerschap' started by Vlinderr, Oct 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Ik heb rond mijn navel..een blauwe plek gevoel, maar ik zie niks :(. Kan het zijn dat de kleine van binnenuit een blauwe plek veroorzaakt heeft? ;)

2. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

Mar 29, 2010
    2,389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Ja! Dat kan, of in elk geval een beurse plek... Je doet er niet veel aan! Maar bij je navel zou ik toch even in de gaten houden, ik weet er het fijne niet van maar er schijnt iets te bestaan als een navelbreuk.
    Oh, en 'gefeliciteerd' met het begin van je verlof! Nog getrakteerd? Welke tekst had je op het kaartje gezet?

3. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    @Poppedopje.. Oke, een navelbreuk daar heb ik nog nooit aan gedacht..zal het in de gaten houden.

@Off topic...Ja bedankt!! ;) Heb toch m'n eigen tekst gebruikt..de collega's die er waren, vonden het leuk! :) Heb wel flink getwijfeld over de andere teksten die aangedragen zijn.

4. Love47

Love47 Actief lid

Sep 24, 2009
    422
    0
    0
    Ik had dit de vorige zwangerschap ook! Geen navelbreuk gehad ofzo hoor. En mn schoonzusje zei toen toevallig dat zij dat ook had, dus toen was ik weer gerustgesteld. Zal er wel bij horen! Maar het gekke is, je gaat er elke keer aan voelen om te voelen of je het nog voelt :(, heb jij dat ook?

5. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Hier ook regelmatig een paar dagen zo n beurs blauw gevoel bij mn navel, volgens mij is dit door het groeien van de baarmoeder!

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Dat voelen herken ik wel ja...
    wel fijn dat het herkenbaar is!

7. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    ik heb het niet rond mijn navel, maar mijn hele rechter kant...
    het kan heel goed dat het beurs is van binnen idd, bij mij is het nu zelfs echt een beetje blauw aan de buitenkant!!

8. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Ja hoor, dat kan heel goed!

Ik heb ooit eens gelezen dat elke zwangere vrouw aan het eind van de zwangerschap onder de 'blauwe plekken' aan de binnenkant van de baarmoeder zit ;)

9. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Hahah....nooit geweten! ;)

10. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Ik heb bij m'n vorige zwangerschap zelfs blauwe plekken aan de buitenkant van m'n buik gehad. Niet eens van stoten enzo, maar gewoon van in de auto/aan m'n bureau zitten en dan een kind dat daar tegenaan schopt :D

11. Iniminie84

Apr 27, 2010
    78
    0
    0
    heb ook zo'n pijnlijke plek, heel herkenbaar dus, maar wil even reageren op de term navelbreuk. Dat is iets wat de baby kan krijgen, op de plek waar de navelsteng aanhecht, dat het niet goed dicht zit. Maar dat gebeurd dan al rond de 10e week en is meestal zichtbaar op een echo. Heeft dus niets te maken met je eigen navel hoor, wees gerust.

Share This Page