Dringende vraag over een muggenstekker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nath1986, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Dag,

Zoals de titel zegt zit ik met een vraag over een muggenstekker.

Ik heb een liggen van Vapona met zo tabletten en stak die net in op slaapkamer. De geur nam heel hard op mijn ademhaling en ik bedacht opeens of je deze wel mag gebruiken tijdens zwangerschap

Wat denken jullie? Ja of neen?

2. Nimisis

Nimisis Actief lid

14 jul 2011
    192
    1
    0
    Ik gebruik die ,maar heb er eerlijk gezegt niet bij stil gestaan .parfum spuit je toch ook op jou ,adem je dus ook in ,body lotion smeer je letterlijk in je huid ... Ben die rot muggen kotsbeu dus de muggenstekker zit er in.

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.767
    18.912
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik zie in de gebruiksaanwijzing dat je het niet mag gebruiken als er kinderen onder twee jaar in de ruimte zijn en dat je het afval moet inleveren bij een verzamelpunt voor gevaarlijk afval. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en er als zwangere verder geen gebruik meer van maken.

4. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Ik las dat wierook in de zwangerschap ook werd afgeraden en denk dat je lichaam duidelijk aangeeft dat zij er niet blij mee is naar je lichaam luisteren is het slimst

5. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik heb ook een muggenstekker maar daar zit geluidssignaal voor de muggen aan, een hele hoge toon..
    Zou die wel tijdens zwangerschap en als de baby in de kamer zou zijn mogen dan?
    Heb geen idee hoe t met de geur ding van jou zit.

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.767
    18.912
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Dat 'geurding' is niet alleen maar geur / parfum volgens mij. Het is niet zoals een citronellakaars. Het is echt een insecticide.

Deel Deze Pagina