Dag, Zoals de titel zegt zit ik met een vraag over een muggenstekker. Ik heb een liggen van Vapona met zo tabletten en stak die net in op slaapkamer. De geur nam heel hard op mijn ademhaling en ik bedacht opeens of je deze wel mag gebruiken tijdens zwangerschap Wat denken jullie? Ja of neen?
Ik gebruik die ,maar heb er eerlijk gezegt niet bij stil gestaan .parfum spuit je toch ook op jou ,adem je dus ook in ,body lotion smeer je letterlijk in je huid ... Ben die rot muggen kotsbeu dus de muggenstekker zit er in.
Ik zie in de gebruiksaanwijzing dat je het niet mag gebruiken als er kinderen onder twee jaar in de ruimte zijn en dat je het afval moet inleveren bij een verzamelpunt voor gevaarlijk afval. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en er als zwangere verder geen gebruik meer van maken.
Ik las dat wierook in de zwangerschap ook werd afgeraden en denk dat je lichaam duidelijk aangeeft dat zij er niet blij mee is naar je lichaam luisteren is het slimst
Ik heb ook een muggenstekker maar daar zit geluidssignaal voor de muggen aan, een hele hoge toon.. Zou die wel tijdens zwangerschap en als de baby in de kamer zou zijn mogen dan? Heb geen idee hoe t met de geur ding van jou zit.
Dat 'geurding' is niet alleen maar geur / parfum volgens mij. Het is niet zoals een citronellakaars. Het is echt een insecticide.