Als je een paar dagen hetzelfde geprobeerd hebt kun je met wat anders beginnen. Wortel, stukjes pompoen, stukjes aardappel of zoete bataat, broccoli, plakjes courgette werkt allemaal goed.
Ik geef Dylan nu al een paar dagen worteltjes. En dat is interessant om me te slaan en te zwaaien. Een beetje op sabbelen, maar verder niet. Ik zal eens een stukje aardappel proberen. Of kan ik ook fruit geven? Ik had begrepen dat de overgang van fruit naar groente vaak lastiger is dan andersom. Ik heb hem nl al eens een klein stukje fruit gegeven, en dat ging beter als groente.
haha, arme jongen, misschien lust ie gewoon geen worteltjes! Succes met proberen Jopie... hij krijgt er vast wel een keer zin in. ja, en anders een keertje fruit, went ie in elk geval aan de activiteit eten... jonathan had net wel zin in een hapje van mijn broodje kaas. ik begin het toch echt zielig te vinden. maar hij krijgt niks hoor!
Hihi heel herkenbaar. Jarik deed dat ook met de bloemkool. Ook recordpogingen bloemkool de tuin inslingeren was favoriet. Nu eet hij enorm veel. Vind ik dan hè . 4x 200cc mm, 1 boterham, 1/2-1 stuk fruit, groenten en aardappels of pasta.