Wie herkent dit? Ik ben 29 weken zwanger en sinds vrijdag heb ik last van voor weeën. Ook ben ik de baby minder gaan voelen. Ze is heel bewegelijk maar nu voel ik haar af en toe. Niet veel meer en ook niet als ik rust heb. Lekker ga liggen met mijn handen op mijn buik. Het is mijn derde zwangerschap. Ik ga zo dadelijk wel even de vk bellen. Ergens vertrouw ik het niet...
Herken het inderdaad niet. Ben ook zwanger van de derde, maar nog steeds genoeg drukte in mijn buik. Goed om inderdaad even te bellen, hoop dat alles goed is!
En als je wat eet? Voel je haar dan wel weer beter? (na ongeveer een half uurtje?) Dat was de tip die ik tijdens mijn eerste zwangerschap van de gyneacoloog kreeg. Ik zou iig ook even de verloskundige bellen!
Goed dat je naar je gevoel geluisterd hebt en hebt gebeld! Hopelijk is er niks aan de hand. Sterkte voor deze spannende tijd!
Jeetje spannend zeg! Ik heb het rond 28 weken gehad dat ik haar ineens een stuk minder voelde, ook harde buiken.. Was gelukkig niks aan de hand. Hopelijk bij jou ook niet!
Minder leven voelen, is altijd een reden om het te laten controleren! Gelukkig heb je dat gedaan. Veel sterkte!