Goed nieuws meid. Dat geeft de burger idd moed! Ik hoop dat het vanaf nu op rolletjes loopt en je wensje snel vervult wordt! Hoppa schouders eronder en gaan met die banaan!
Spannend, spannend, spannend! Vanavond om 18.00 uur een afspraak in het ZH voor een inwendige echo. Ze gaat kijken hoe het met de ontwikkeling van de eitjes gaat. Afhankelijk daarvan krijg ik wel of geen hormoontjes! Hopelijk gaat het allemaal een beetje vlot...
Het antwoord heeft even op zich laten wachten! Dinsdag op de echo was te zien dat mijn baarmoeder, baarmoederslijm en eileiders er goed uitzagen maar GEEN EI TE BEKENNEN! Ik had dit voorgevoel al heel sterk dus verbaasd was ik niet. Op zich was het natuurlijk wel balen maar ze zag wel iets wat leek op een restant van een EISPRONG! En dat zou helemaal niet zo balen zijn want dat betekent dus dat ik wel een eisprong heb. Gelijk daarna moest ik naar het lab voor bloedonderzoek en daar krijgen we eind van deze middag de uitslag van. Als blijkt dat ik een eisprong heb gehad dan gaan ze deze cyclus nog even afwachten om te kijken of die ook wat korter is geworden. Maar daarna krijgen we een eindgesprek met de mogelijke eindconclusie dat we 3 maanden moeten gaan klussen zonder toediening van hormonen! Duimen, duimen en nog eens duimen dus (Banner klopt dus waarschijnlijk ook niet meer)
Me duimen draaien voor je. Ik hoop echt dat je alsnog een eisprong heb gehad. Succes met de uitslag vanmiddag.
Gistermiddag zijn we gebeld door het ZH en op het eerste oog zag het er goed uit. Maar om het voor de volle 100% vast te kunnen stellen moet ik vandaag en maandag nog een keer bloed laten prikken en dan krijgen we woensdag de doorslaggevende uitslag! Klinkt dus zeker nog positief. Ik haat alleen dat bloedprikken en ik had me wel voorbereid op 1 keer bloedprikken maar 2 keer word ik niet erg vrolijk van. Maar ja.... het is voor een goed doel Zodra ik weer meer weet hou ik jullie weer op de hoogte. Bedankt voor alle steunende berichtjes iedere keer!
Nu al mijn bloeduitslagen binnen zijn ziet het er naar uit dat ik jullie ga verlaten en mijn gezicht meer ga laten zien bij "Zwanger worden". Alle uitslagen waren namelijk super. Ik heb zelf een eisprong gehad! Mijn hummie is helemaal goed. Een kwestie van geduld heeft de gyn. ons gezegd. Dat betekent nu voor ons dat wij nog op 6 maart een eindgesprek hebben in het ZH maar dat we dan voor minimaal 3 maanden naar huis worden gestuurd met maar 1 doel...hahaha! Wij zijn dus klaar in de MMM Ik zal zeker nog wel bij jullie om de hoek kijken en jullie steunen hoor want ik vind het heel bijzonder zoals de meiden elkaar hier steunen! Bedankt voor alle lieve berichtjes en iedereen heel veel geluk toegewenst. Liefs, Moonie
Dat is zeker goed nieuws, ik hoop voor jullie dat je snel zwanger wordt voordat je weer terug moet naar het ziekenhuis. Groetjes Jolie