Er moet mij toch iets van het hart. Gister ben ik hier door meerdere dames uitgescholden. Ik dacht, eens kijken wat er gebeurt als ik nou eens hetzelfde doe bij zo iemand die het nodig vond mij uit te schelden. mijn vermoeden werd bevestigd. Er werd namelijk meteen een melding gemaakt. hetgeen ik gister meerdere keren voor werd uitgescholden, en wat maar moest kunnen werd na slechts 1 keer gemeld. commentaar geven kunnen sommige dames hier, maar nu blijkt dat bij diezelfde persoon incasseren een stuk moeilijker gaat. Zeer zwak.
Zwak idd.... je moet maar zo denken.. irl zijn 9 van de 10 niet zo, lopen eerder weg met een rood hoofd. Het is zo ontzettend veilig om vanachter een beeldscherm iets te roepen... maar face to face zijn dit soort mensen helemaal niets...
Haar punt is dat ze het kwijt moet. net zoals wel meerdere topics geopend worden om je ei kwijt te kunnen.
jij bent toch van die kado? die je van je schoonouders heb gekregen? maargoed is dit nu echt nodig we zitten toch niet meer op de kleuterschool??
Mijn laatste advies in dat topic was. Dan heb je nog een hoop te leren. Was het niet trouwens in je topic bleef ik beleefd.
Ts, Volgens mij gaat het even iets minder met je. Je trekt je dingen aan die je normaal waarschijnlijk van je af zou laten glijden. Laat alles gewoon lekker rusten en concentreer je op de mooie en leuke dingen die er voor je aan komen. Je kunt je energie wel beter gebruiken.
Is mij ook wel eens opgevallen; meis, als olie van je rug laten glijden. Lekker boeiend wat een ander zegt. Sticks and stones
Beste TS, Ik snap dat je er gefrustreerd van kan raken maar het forum is niet de plek om dit soort dingen te bespreken. Mijn mailbox, die van Beheer en de andere moderators staat natuurlijk altijd voor je open. Groeten, Josien