nachten en voldoende melk?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Ann77, 2 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann77

Ann77 Bekend lid

9 feb 2013
    615
    1
    0
    NULL
    NULL
    Inmiddels afgelopen weken extra kv gegeven omdat het leek alsof ik niet genoeg had. Wat is slim, ik wil lang voeden maar nachten nu beetje te zwaar. Ze lijkt op late fles kv het langer vol te houden. Mijn productie was altijd maar net genoeg, afgemeten aan kolf hoeveelheden. Als ik nog 4 x voed en de rest kv of water is dat oké? Ze eet nog weinig vaste voeding...

2. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom leek het alsof je niet genoeg had?
    Enerzijds denk ik dat je productie met 10 maanden wel wat kan hebben, maar anderzijds: als je nu al denkt dat je te weinig hebt en je gaat kv geven heb je kans dat je productie verder achteruit loopt. Het blijft tenslotte een kwestie van vraag en aanbod. Ik zou dus gewoon zelf blijven voeden, juist die nachtvoedingen zijn goed voor je productie. Hoewel een kolf hoeveelheid niks zegt over je productie hoor, je kindje zal meer drinken dan dat jij kolft.

3. Ann77

Ann77 Bekend lid

9 feb 2013
    615
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor je reactie. Voor nu besloten omdat ik de nachten te zwaar vindt kv te geven, ze doet het dan 12-7. Verder live en kolven, dat gaat goed en productie lijkt redelijk stabiel.

Deel Deze Pagina