Ik doe mijn naam eer aan want ik twijfel weer als een gek... Voor mijn menstruatie (die niet kwam)bverloor ik wel 10 dagen lichtbruine afscheiding, dat stopte, afgelopen woensdag positief getest, heel duidelijk en voel me ook zwanger. Nu stond ik gistermorgen op: had ik weer wat bruine afscheiding, de rest van de dag nie t meer. Ik verlies het niet zo door de dag heen op mijn inlegkruisje, maar heb even een tampon in gehad en van binnen zit wel lichtbruin slijm. Ik heb eerder een miskraam gehad die begon met donkerbruine afscheiding. Heeft iemand van jullie dit ook wel eens gehad wat ik zit weer lekker te stressen, bleeehhh, wil gewoon genieten! Groetjes en alvast bedankt!
ja hoor, ik heb in de beginperiode vaak gehad dat ik lichtroze of lichtbruin slijm had. En alles is nog steeds helemaal goed
Ik weet helemaal wat je bedoeld hoor. Gisteren had ik ook bruine afscheiding, vanmorgen rood en nu totaal niets meer.. Hopelijk is het allemaal goed bij jou.
oh nog iemand dus!Word je er ook zo onzeker van? Ik heb zelf geen last meer nu, maar van binnen zit het volgens mij nog wel, maar goed het is bij toeval dat ik dat ontdekt heb, anders had ik dat ook niet geweten. Het komt denk ik ook door mijn vorige zwangerschap, die uitliep op een miskraam, wat me extra alert en onzeker maakt. Al heeft de verloskundige toen wel gezegd dat bruin bloedverlies ook heel normaal kan zijn. Zullen we het daar dan maar op houden? Succes ook voor jou! Groetjes
Ik word er vreselijk onzeker van.. Ben net maar even met mijn zoontje aan het wandelen gegaan en de eendjes brood gegeven, zodat de tijd toch een beetje sneller gaat, maar het helpt allemaal niets. De tijd kruipt voorbij.. Hoop echt dat het vals alarm is hoor. Bianca
pff zooooo herkenbaar! ik heb afgelopen weekend flink roodverlies gehad op zaterdag en toen donkerbruin op zondag. daarna niets meer, kreeg langzaam weer hoop (nadat de digitale clear blue 3+ aangaf en ik eigenlijk op 2-3 zou moeten zitten), maar vanochtend weer bruinverlies. pff, daar ging al mn nieuwe hoop. Ik mag volgende week pas bellen voor een vroege echo (als ik 6 weken ben) ,dus tot die tijd hopen dat er nog iets zit en dat het blijft zitten! sterkte allemaal!
Ik had er 2 dagen geleden ook last van. Het was maar en heel klein beetje, maar ik maakte me gelijk flinke zorgen. Daarna nergens last meer van gehad.
Hoi meiden ik hoop dat het bij jullie allemaal goed komt. Ik ben vandaag voor het eerst naar de verloskundige geweest en mag gelukkig morgen of overmorgen een echo laten maken in verband met bruine brokkelige afscheiding en een enkele keer bij afvegen een beetje rood. Ik hoop dat bij mij ook alles goed komt. Sterkte allemaal