Ik ben zo blij! Vandeweek bericht gehad van mijn ziektekostenverzekering en ik ga maar 5 Euro per maand meer betalen, met een uitgebreidere dekking! Eindelijk een zorgverzekeraar die niet al teveel kostenverhoging heeft voor volgend jaar! De kosten van energie, gemeentelijke belastingen stijgen al genoeg en ook de kosten van kinderopvang die we straks hebben zijn niet gering (netto ruim 500 Euro per maand)! En we gaan natuurlijk ook nog minder werken nu er een kleintje komt.....! Hoeveel gaan jullie per 1 januari meer betalen aan premie voor de ziektekosten (incl. aanvullende verzekering)? Ik wou dit gewoon graag even kwijt. Groetjes Suusje
Ik ben op zijn aller volledigst verzekerd bij het zilveren kruis voor bijna 140 euro per maand, het was eerst 122 nog wat nu iets van 136 euro geloof ik...ach ik was hiervoor particulier verzekerd dus ik kan het wel hebben...
Ik ben collectief via m'n wg-er verzekerd bij Zilveren Kruis/Achmea. Betaal nu 105,- euro voor de Beter **** polis en tand *** ...dus zeer aanvullend. Heb net gekeken en ga nu 117,- euro betalen dus 12 euro duurder. Ik vind het meevallen (nou ja alles is al duur genoeg) Mirre
Wij gaan 238,86 betalen dit was 217,34 dit is ook voor het hele gezin.Wij zijn wel collectief verzekerd via mijn man zijn werk.
ik moest eerst 102 betalen en nu 110 per maand dus ga 8 euro vooruit. krijg je nou ook meer terug per maand ?
Wij gaan samen 9.30 meer betalen [was 220 wordt 229.30]. We zijn collectief verzekerd bij CZ-pzp; aanvullend verzekerd plus pzp & aanvullend verzekerd tandarts pzp.
Ik ga 10 euries meer betalen. Het was 110 en het wordt 120 euro... Vindt het allemaal wel schandalig duur hoor!
Je hebt tot 1 januari 2007 de tijd om je huidige zorgverzekering op te zeggen, als je wil overstappen. Je hebt dan tot 1 februari 2007 de tijd om je aan te melden bij een nieuwe verzekeraar. Je nieuwe verzekering gaat dan met terugwerkende kracht in per 1 januari 2007.
Haha, mijn optie staat er niet bij.... wij gaan bijna 9 euro minder betalen. Ja, lekker meegenomen... mij hoor je niet klagen .
Het is zeker allemaal schandalig duur. Maar voor het eerst kan het me allemaal niet schelen. Ik heb nog nooit zoveel ziektekosten gemaakt als dit jaar, dus ik profiteer eindelijk! Normaal alleen beetje huiarts en tandarts . Eindelijk kost ik eens meer voor mijn verzekering dan dat ik betaal. Voelt wel rechtvaardig eigenlijk! :-$ Groetjes Suusje
Kreeg ook vandaag mijn nieuwe polis binnen. Ben 0,00 omhoog gegaan. Dacht meteen heeeeeeeeee afschriften na gekeken en ja hoor geen cent meer. Goeie verzekering dus Liefs Lover
Het is schandalig veel geld en ik kan het letterlijk niet opbrengen. Mijn vriend moet me iedere maand held overstorten om alles te kunnen betalen. Ik ben Groene Land 3*** verzekerd, omdat ik chronische rugpatient ben en dus verzekerd moet zijn voor continue fysiotherapie. Ik betaal 119 euro per maand in 2007! Als ze mijn zorgtoeslag en stufi ook even verhogen, heb ik er geen problemen mee, maar zo wel. Ik kost de verzekering trouwens ook heel veel geld, maar daar is het toch een verzekering voor?! Niet om mij te plukken!