ik baal van al dat geld :(

Discussie in 'De lounge' gestart door bar, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik heb over 4 a 5 weken ongeveer een uitkering, dus dan krijg ik gewoon geld. Ook tijdens mijn verlof krijg ik geld. En als de kleine er eenmaal is dan zoek ik gewoon een baantje. Een parttime baantje is wel te vinden hoor. maar nu is gewoon het probleem dat ik nergens word aangenomen omdat ik zwanger ben.
    als straks die uitkering loopt dan redden we het gewoon, dan is er niks aan de hand.
    Maar ik zit al 2 maanden thuis zonder dat ik geld krijg. Want ik sta nog wel onder contract bij de mcdonalds dus kon nog geen uitkering aanvragen. En de mc betaald mij mijn ziekegeld ook niet uit en daar ben ik al bezig mee met mijn rechtsbijstandsverzekering.

2. Sjaaak

Sjaaak Bekend lid

6 jul 2006
    509
    0
    0
    Assen
    Het had achteraf gezien mischien nu op dit moment niet handig geweest om zwanger te zijn maar ja dat kan je ook niet zien aankomen

k hoop dat je geldproblemen snel voorbij zijn

3. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    achteraf gezien niet nee.
    Maargoed we zijn er echt wel blij mee en we komen er ook wel uit. het is alleen erg moeilijk om nog 4 weken met nik te moeten doen
    Ik heb het uwv gebeld en volgens hun kom ik wel in aanmerking om een toeslag aan te vragen. aanvulling dus. Dus ik ga in ieder geval dat formulier invullen en opsturen. nee heb ik en ja kan ik krijgen.
    We redden het ook wel.. in het ergste geval moet er wat geld van de rekening af voor de wasmachine.. en als mijn uitkering er dan is moet dat terug..
    Ik hoop dat ze bij het uwv een keertje snel zijn :)

4. Niet meer actief

Hoi wij hebben het zelfde probleem, maar goed daar hebben we het maa rmee te doen. Mijn man verdient alleen, ik studeer een opleiding via de LOI, ik krijg geen uitkering ik werk op Maandag een Vrijdag om dat te kunnen bekostigen. Ik loop 3 dagen stage zodat ik straks een goeie baan heb. En nee dat valt niet mee nee dure opleiding. Maar ja het gaat om je toekomst he. ;) Ik hoop dat het goed voor je komt Bar.
    Het valt alleen niet altijd mee he? wij geven ook voor 2 personen ong 50 euro uit aan boodschappen daarbij nog 4 katten, ik had er al 2 en hij ook, die ene staat op duur dieet voer, vanwege blaas gruis. Maar goed we redden het wel. Altijd al gedaan dus nu ook. :rolleyes: jennie72

5. Tineke

Tineke Actief lid

10 nov 2006
    269
    0
    0
    even ik begrijp iets niet. je kan toch niet ontslagen worden omdat je zwanger ben en zeker niet als ze het wisten.

even een tip als je kookt gooi nooit wat weg ook al is het heel winig kan je nog altijd combineren met iets anders.

koop bij de markt aldi liddle maak een lijst waar wat goedkoper is.

en tip voor luiers, je kan natuurlijk ook katoenen luiers gebruiken en borstvoeding geven

groetjes,
    Tineke

6. Tineke

Tineke Actief lid

10 nov 2006
    269
    0
    0
    ga eventueel met een bankadviseur praten kijken of hij nog wat weet

zeg je abonementen van kranten tijdschriften etc op
    Wat betaal je voor je telefoon: kan het goedkoper en je internet profider, je televisie je energierekening etc etc

veel strekte er mee.
    Ik weet heel goed het probleem en weet hoe moeilijk het is

groetjes,
    Tineke

Deel Deze Pagina